Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 28. april 2010

Sukkersøtt's utfordring #81 ram det inn...bidrag 3

Jeg har laget enda ett kort som passer til sukkersøtt sin utfordring #81, Ram det inn...
Også denne gang ei eske, men til en gutt...
 Tror mønsterpapiret er fra Prima, men jeg er ikke helt sikker.
Har brukt svart blonde, bilde fra Shabby chic papirskatter, tag m/tekst fra Stempelglede og halvperler fra ebay, knapper, ramme fra Spellbinders, pyntet med halvperler fra ebay.
 Zoomet litt inn.
 Inni boksen.
Har brukt svart, grå og hvit bazzill kartong.
Alle tekstene er fra Kreativ Hobby, og er så flotte, de sier liksom litt om fremtiden....
Swirlen er fra Stempelglede, og så har jeg tegnet falsk søm rundt alle kanter.
Lokk og bunn sammen..
Ha en flott onsdag alle sammen.
Klem fra Kaia (",)

7 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

En flott gutte eske, Kaia! Røffere med svart blonde og knapper:-)
Så fine de tekst stemplene fra Kreativ hobby!

Ha en fin kveld! KLem Laila.

Papirdilla sa...

Skikkelig tøff gutteeske! Likte veldig godt den røffe blonden. Veldig fint med alle tekstene du har stemplet inni:)

Ha en super kveld!

Klem,
Hanne

Anonym sa...

Utrolig forseggjorte og flotte disse eskekortene dine! (heter det det forresten? Er ikke helt inne på kort-språket! ☺)

På dette var det stilig med den svarte blonden! ☺

Pia sa...

så kæmpe lækkert i farver og motiv.
knus Pia

Marimer sa...

Me encanta este diseño, las frases de la tarjeta en cada lado la hacen fantástica.
Uff!!, me quito el sombrero, como te has profesionalizado.
Bss.

Kristine sa...

Ååå så lekker denne boksen også var!
Jeg liker så godt de boksene dine!
Tusen takk igjen for at du deltar!
Klemmer fra Kristine:)

Anne sa...

Wow, denne var bare så fin!