Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

mandag 12. april 2010

Enda en award.

Jeg har vært så heldig å få enda en award, denne gang av snille Hege


Reglene for denne awarden er som følger:
1. Kopier awarden til bloggen din
2. Link tilbake til den du har fått den av
3. Fortell 7 ting om deg selv
4. Gi awarden videre til 7 andre bloggere


Nå har jeg akkurat skrevet en masse om meg selv i innlegget under, så dere får se på det.
Så var det å gi den  videre da, jeg liker veldig godt å få awarder, men når det følger med forpliktelser, så er det ikke alltid like "moro" å sende den videre, det tar jo litt tid......
De som får denne er:
Så får jeg håpe dere har lyst å sende den videre...
Ha ei superflott ny uke alle sammen..

3 kommentarer:

Inger Marie sa...

Tusen tusen takk vennen "KLEM"

annes paperfun sa...

Tusen takk min "egypt venn". :o))
Jeg lar den ligge trygt hos deg ...må begrense min tid foran pc'en...lytte til kroppen vet du...
Ha en flott dag.
klem Anne

Marianne sa...

Tusen, tusen takk for award!! Det er alltid såååå koselig. Jeg er nok en av dem ikke er så flink til å sende awards videre, men jeg setter utrolig stor pris på de jeg får!!!

Ha en flott ny uke!
Klemmer fra Marianne:)