Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 1. april 2010

Sketchy colors #17


Denne gang hadde Sketchy Colors en fargeutfordring!
Bruk fargene: orange, turkis, hvit, og brun.
Min løsning kommer her:
Har laget et veldig enkelt konfirmasjons-kort, tenkte jeg skulle ha det i boksen på jobb.
Har brukt kraft kartong, orange og turkis bazzil bling, notepapir, kakeserviett, blomster fra Prima, brads og halvperler fra Kort og Godt og ebay. Stempeltrykk fra Kreativ Hobby og ???????
Innsidene:
Stempler fra Stempelglede og Kreativ Hobby, og MS punch.


Baksiden. 
Med mitt personlige stempel fra ebay.
Da fikk jeg jammen laget noe i dag, jeah!!!!
Klem fra Kaia

13 kommentarer:

Angella sa...

Hola Amiga
takk for hyggelige kommentarer i bloggen min... Jeg holder på med mye om dagen og det er både gøy og slitsomt:)
Så flott denne fargekombinasjonen er...flott kort fra deg:)

God påske til deg og dine.

klem fra Angella

Nina sa...

Heisann!

Takk for koselig kommentar i min blogg *klem*

Flott kort du har laget, motivet er nyyyydelig.

Klem fra Nina.

Bjørg sa...

Hei. Så fine kort du lager!!! takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Det satte jeg stor pris på.

Klem fra Bjørg

Vicenti sa...

Kaia me ecanta la combinación que has puesto de colores,preciosa,felicidades y besitos

Liv Torunns hobbykrok sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Hyggelig at "nye" folk stikker innom. Ser ut til at du også liker hunder. Kortet ditt var rålekkert, og mye annet fint var det på bloggen din.

Vibeke sa...

Dette ble lekkert. Flotte farger sammen.

Håper du får en fin påske, med mye scrappetid:)

-Sanna- sa...

Takk for hyggelig kommentar.
Dette kortet var lekkert.
Artig fargekombinasjon i denne utfordringen, ikke sant?

Unknown sa...

Så lekkert!! Nydelige farger og nydelig gjennomført på innsiden også!!
Må hive meg rundt å lage noen konfirmasjonskort eg også...

Ha en fortsatt fin påske!

Klem,
Jorunn

Anette sa...

Herlig kort du har laget Kaia! Kjempeflotte fargekombinasjoner! Må nok lifte dette kortet ;)

Ta en titt i bloggen min, så får du deg nok en overraskelse!!!!!!

annes paperfun sa...

Så flott kort og flott løsning på oppgaven!
Takk for at du deltar :o))
Kos deg videre i påsken.
storklem Anne

Jeanett sa...

Nyyydelig kort! Tenkte jeg skulle være med på den samme utfordringen, men det blir vanskelig å komme opp mot noe som dette flotte ;)

Eli Kristin Magnussen sa...

Heisann Kaia, takker for koselig kommentar hos meg :) De siste rester av snø er nesten borte her nå, så jeg håper vi er ferdig etter en 3-mnd laaang vinterperiode. Vi pleier jo bare ha den liggende noen få dager, he-he! Godt man kan "jukse" litt og kjøpe inn litt fra gartneren dersom spirene blir spist opp :D

Gratulerer med candyen, stor stas. Jeg vant også noe denne uken, så vinnerlykken er med oss, hi-hi! :D

Herlig konfirmantkort i spreke farger. Minner meg på at jeg også må begynne å lage opp litt til kompisgjengen til konfirmanten min, eek. Det blir ikke få, huff. Godt det er spredt over flere helger :P

Nyt resten av påsken!
Klem fra meg

May-Bente sa...

Herlig fargekombinsjon ble til et skjønt kort.
Nydelig stempel:=)

Klem fra meg:))