Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 7. april 2010

Easel-card av Maja Design ark....what else????

Har laget et staffeli kort av Maja sine Carin-ark, og mørkebrun bazzilkartong.
Gjorde noe dumt på baksiden, som jeg ikke har tenkt å vise frem, derfor er det en brettekant midt på.........
-det skal ikke skje igjen.
WOJ motiv, fargelagt med distress refiller, pyntehjørne fra Kort og Godt, blomster fra Papirloftet, sommerfuglene er fra ebay, og tekst fra Kreativ Hobby.
Har også brukt Spellbinders petite ovals, og scalloped ovals.
 Sånn ser det ut når det står.
Pyntet ikke noe særlig inni, papiret er jo så flott, kun to perler sånn at det står.
Baksiden, med mitt personlige stempel fra ebay.
Klem fra Kaia (",)

12 kommentarer:

Anette sa...

Herlig kort du har laget!! Nydelige mønsterark du har brukt ;) Og herlig pyntet kort ;)
Så bra at pakken kom vel fram ;)

Hege sa...

Nydelig kort, Kaia! Det kunne da vel vært større bommert enn den bretten vel!?! Har gjort mange bommerter jeg- og de havnet i søpla...

Klem Hege

Angella sa...

fnis....nå fikk jeg egentlig litt lyst til å vite hva du gjorde feil :)) Kjenner meg så godt igjen!!

flott kort fra deg Kaia.

klem fra Angella

Marimer sa...

Hola mi niña, tengo que copiarte, porque haces maravillas, es broma, no me gusta copiar, pero desde luego que viendo los blogs algo se te queda para cuando quieres hacer una tarjeta, las tuyas te has profesionalizado tanto que son perfectas.
Besitos y abrazos.

himlaverket sa...

Hej,
jag är ny scrappare/bloggare och tassar runt på nätet för inspiration. Vilken fin blogg du har
Hälsningar

Vicenti sa...

Hola Kaia me encanta esta nueva tarjeta es preciosa,haces maravillas felicidades,y me gustó mucho tu comentario se entendia muy bien tu español jejej,lo que me preguntas si yo he viajado a Egipto ,no,no he tenido la oportunidad de ir,pero seguro que es una maravilla,te mando un beso.

Anonym sa...

Lekkert kort! Flotte ark Maja lager altså!

Tusen takk for at du ble med på candyen min! Nå fikk jeg sjansen til å finne bloggen din også!☺

Maya sa...

Vakkert,vakkert!!
Nydelige farger, lekre papirer og nyyydelig malt motiv!!
Klemmer fra Maya :)

Lill sa...

Kjempeflott kort:)

Randi Th. sa...

Kjempeflott kort! Motivet var utrolig flott farvelagt!
Ha en fin dag!
-klem-

Beata Ewa sa...

Nydelig kort! Masse flotte detaljer å se på!
Herlige farger sammen og så flott fargelegging :-)

Inger Marie sa...

Maja Desig har bare de lekreste ark.Er helt forelska jeg :)
Kortet ditt er nydelig.
Ha en fin dag!
God klem