Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 1. april 2010

Påske-egg #2

Her er det første egget jeg prøvde meg på:
Har brukt en blomsterranke fra Prima her også. og så har jeg laget ei sløyfe av blonden til å skjule stilkene til ranken.
Har også dabbet litt gull på.
I tillegg har jeg brukt en swirl fra Prima, og noen sommerfugler fra ebay.
Ha en fortsatt flott skjærtorsdag, nå skal jeg sole meg litt (jada, i solarium) og så skal jeg hilse på min nevø som kom i dag......
Klem fra Kaia (",)

5 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Lekkert påske-egg!!
Nydelige blomster..flott dekorert!

Kos deg i "sola":-)...vi har ihvertfall fint scrappevær. Fortsatt god påske!
Klem Laila.

Anonym sa...

WOW!! Så nydelig, Kaia!! Lekkert!

I dag har vi faktisk hatt sol! Det er overskyet nå da, men.. Herlig dag da!

Fortsatt god påske!
Klemmer Ida:o)

Ulltråen`s Kaosheim sa...

Lekkert egg

Anette sa...

Lekkert påske-egg Kaia!! Herlig pyntet og nyyydelig sommerfugl i flotte sterke farger ;)
Ønsker deg også en flott påske videre ;)

May-Bente sa...

kanskje ditt første...men wow for en begynnelse...egget ditt er NYDELIG!!!

Stor påskeklem fra meg:))