Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 6. april 2010

Nordsalten-hobbyklubb #4

Nordsalten-hobbyklubb har en skisseutfordring denne gang.
Sånn ser den ut.

Og sånn ser mitt kort ut.
Et veldig enkelt konfirmasjonskort til en gutt, til å ha i kurven på jobb.
Motiv fra Magnolia, fargelagt med Distress refills.
Lyseblå og beige kartong, mønsterpapiret er "hauggammelt" så jeg aner ikke hvor det kommer fra.
Ellers har jeg brukt Spellbinders petite ovals og scalloped ovals, MS punch, blomster fra Papirloftet, og tekst fra Kreativ Hobby.
Inni.
Et nydelig konfirmasjonsdikt av Ingvar Moe.
Har pyntet med et par fotballer, og god plass til å skrive en hilsen.
Det var det for i dag.
Klem fra Kaia

12 kommentarer:

Lill sa...

Flott kort:)

Anne Bente sa...

sååååå nydeligt drengekort.

100000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

Marimer sa...

Uhau!!, no me das tiempo a ver bien el anterior trabajo y ya estás publicando uno nuevo, eres hiperactiva.
Me encanta, los sellos de
agnolia no llegan aqui, pero son de mis preferidos. Te ha quedado super bonita.
Bss

WencheP sa...

Kjempeflott kort, nydelig pyntet inni. Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.

-DT Wenche

Unknown sa...

Stilig konformasjonskort!! Herlige farger og stilig innside også!

Klem,
Jorunn

Pinklady 68 sa...

Kjempe stilig konfirmasjonskort, Kaia!
Herlige farger og flott oppsett.

Ha en fin kveld.
Klem Laila.

Kari sa...

Har forklart litt om perlestørrelsen under kommentaren din inne på "Smått og godt" :-)

May-Bente sa...

Skissa klarte du med glans, stilig fargerikt kon.kort!!!

Klem:))
Takk for varmende ord i bloggen min, jeg setter stor pris på deg:=)

Randi Th. sa...

Flott løsning på skissen!
Og den kurven du har laget var bare kjempeflott!!!
Ha en fin kveld!
-klem-

Plundis sa...

Kjempeflott kort du har laget!! Motivet er så tøft...

Takk for at du deltar på NsHk`s utfordring denne gangen...

-Gro-
aka Plundis

Miss StampAlot sa...

Hærlig kort i flotte farger. pyntinga var helt skjønn, dette likte jeg =)

Tusen takk for at du deltar på NSHKs utfodring.

klem marielle

tone sa...

Kjempe fint kort!
Tusen takk for at du deltar på NSHKs utfodring.
Klem Tone