Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 17. april 2010

Sketchy colors #19, konvoluttkort til konfirmant

Denne gang har Sketchy Colors en fargeutfordring.
Bruk fargene rosa, grå og hvit.
Og som mange før meg har sagt, så er de nye arkene fra Maja Design PERFEKTE til denne oppgaven.
Lagde ett konvoluttkort, liker de veldig godt, og er veldig glad for at Anne Bodil viste oss hvordan vi gjør det i Ett Trykk for leeenge siden.
Zoomet inn på blomstene og "skiltet"
Og en veldig enkel bakside.
Har brukt Maja Design sitt nye ark, fra CarpeDiem serien, og noen rester fra Rosa Marina serien.
Rosa og lys grå bazzil kartong.
Rosa bling fra Prima.
Tekst fra Stempelgledes konfirmasjonsplate. og mitt personlige stempel fra ebay.
Blomster fra Papirloftet.
Sommerfugler fra ebay.
Har hatt på pearl glimmermist og litt glitterlim, for å få de til å skinne litt.
Det var det, ha en flott lørdag videre alle sammen.
Klem fra Kaia (",)

13 kommentarer:

Marimer sa...

Precioso, creo que es un sobre donde meteras el regalo, como dinero o similar. Desde luego es una presentacion de lo mas elegante.
Cada dia mas y mejor.
Besitos.

Hanna sa...

Hej!

Ännu ett underbart kort från dig! Många vackra detalijer, så snyggt med Martha Stewart kanterna och alla blingstenar. Allt är helt perfekt! :o)
Otroligt fint. Älskar upplägget med ovalen för texten och de fina blommorna. Super!

Ha det bra!
Många kramar från Hanna

annes paperfun sa...

Ååå så nydelig kort!
Flott pyntet og nydelig med punchen.
Takk for at du deltar.
klem Anne

Guro sa...

Nydelig konvoluttkort Kaia :-)
Herlige papirer og lekkert pyntet!
Likte veldig godt blomstene dine.
Ha en fin lørdagskveld!
Klem Guro

Anette sa...

WOW sååå lekker konvolutt du har laget! Herlige farger og lekkert pyntet!!

Lill sa...

Kjempeflott konvolutt kort
ha en forsatt fin helg
klem

Trine Pedersen sa...

Råstilig rett og slett. :) :)

Ha ei fortsatt fin helg!

Klem, Trine :)

Vicenti sa...

Kaia es precioso,que colorido y que de detalles,ya por si solo es un regalo maravilloso,te felicito porque cada dia haces cosas más bonitas,besoss

Ellinore sa...

Så flott den konvolutten var, nydelige farger, lekre blomster og border.Har lagt meg som følger av bloggen din....synes det er mye fint her. God Helg.
Hilsen Ellinore.

Gunn-Elin sa...

mai gådnæss!!!! Sååå nydelig! Nå fikk jeg hakeslepp, og skulle ønske det var jeg som kunne skrytet å lagt ut bilder av denne i min blogg. Fineste konvoluttkortet jeg har sett. Vakkert!

Marianne-db sa...

Nydelig konvoluttkort! Du har pynta det kjempefint!
Jeg har en award til deg i bloggen min :-)

Pinklady 68 sa...

Så lekker pyntet konvolutt kort, Kaia!
Flott punch bruk:-)...nydelige blomster og swirler!

Ha en fin mandag! KLem Laila.

Lena Katrine sa...

Nydelig, lekkert og elegant kort!
Takk for at du deltar hos SC :)
Go'klem