Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

mandag 12. april 2010

Sukkersøtts utfordring #79

Denne gang har sukkersøtt en fargeutfordring,


Jeg valgte den øverste, de er liksom helt i min gate.
Mitt kort ble da sånn: Et easelcard.

Har børstet støv av Magnolia motivene mine, har sett så mange flotte Magnoliakort i det siste....
Zoomet litt inn
Stående...
Og fra siden..
Har brukt Mørk brun bazzilkartong
Mønsterpapir fra Maja Design 
Spellbinders label 4
Blomster fra Papirloftet
Tekst fra Stempelglede.
Brads og halvperler fra Kort og Godt.
Pyntenåler i gull.
Har distresset alle kantene med Vintage Photo, og dusjet forsiden med glimmermist, irridicent gold.
Klem fra Kaia (",)

19 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Kjempestilig kort.:) Likte veldig godt måten du har laget bakgrunn på. Nydelige farger og Magnoliajenta var veldig søt. Vakkert pyntet. Staffelikortene er geniale. :)

Klem, Trine :)

Pinklady 68 sa...

Lekkert easel-kort, Kaia! Nydelige farger sammen, flott blomster oppsats og lekker layout! Så fine brads i forskjellige farger...så søtt Magnolia også:-)

Ha en strålende kveld og en fin uke!
Klem Laila.

Gro sa...

Oi, for et flott og gjennomført easel-kort. Digger de. Og Magnolia-Tilda erjo bare så søt.

Klem :o)

Trine sa...

Kjempe flott kort. Likte spesielt godt oppsettet på kortet ditt. Søtt stempel også, som er flott fargelagt.

Papirdilla sa...

Nydelig kort! Fargene er virkelig herlige. Stemplet er veldig søtt:) Som vanlig er kortet ditt perfekt gjennomført.

Klem,
Hanne

bestevenn sa...

Nydelig kort, vakre farger. Blomsterdekorasjonen din er bare helt lekker. Og koselig Magnoliastempel. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, så fant jeg også deg! Ha en strålende dag.

oheidia sa...

Oj Kaia - dette var flott! Helt lekkert laget med alle de rutene. Må ha tatt litt tid det. Blomsteroppsatsen var veldig koselig og forsegjort og Magnoliafiguren er jo bare så søt. Blir ikke lei de stemplene nei.

Du liker også de fargene - de er veldig fine sammen!

Klem Heidi

Pia sa...

wow hvor er det et fantasisk nydeligt kort med mange fine detaljer.
knus Pia

May-Bente sa...

Kjempe lekkert easel-kort, kaia!!
Skjønn fargesammensetning du har valgt.
Gjennomført!!!

Klem fra meg:))

Marimer sa...

Preciosa Kaia, genial de verdad, aunque hayas tenido el diseño, la composicion de los papeles y detalles es tuya y es una maravilla.

Bss

Anne sa...

Wow, superfint var det!

Angella sa...

Ååh! Dette kortet er jo bare helt nydelig Kaia... Det er mine farger også:)))

Jeg har ikke glemt å takke deg for bidrag til innsamlingen, men her har det faktisk gått i ett...Lørdag og søndag gikk til innebandyturnering!

Jo, vi fikk samlet inn rundt 400 sekker med klær. Katarina solgte vafler og kaker til neste 3000 kr. Helt alene med ei venninne. Vi sto på fra kl. 15- 21...Litt sliten, men så utrolig gøy. I dag kom det et innslag om oss i østlandsnytt, som jeg heller ikke har fått tid til å se. Nå mangler vi bare 10-15 tusen kr, så er conteineren på vei til Chile. Vi sender den uansett om en-to uker, men fortsatt kommer det inn søppelposer med klær...Utrolig!!! Jeg er bare så glad for all den støtten vi har fått. TUSEN TAKK Karianne ( tok litt tid før vi fant ut hvem det var...hehe) Stor klem fra oss fire!

Angella

Guro sa...

Wow foret morsomt og flott konfirmantkort du har laget :-D
Morsomt med alle rutene.
Herlige farger også.
Morsom Easelversjon!
Klem Guro

Miss StampAlot sa...

Kjempefint kort, med MASSE flotte detaljer. Bagrunnen var jo bare såå fin. dekoren er hærlig.

klem

Astrid sa...

Hei Kaia

Takk for at du vil være med på candy`en min:-)
Lykke til!!

Så mye lekkert i bloggen din så jeg har lagt meg til som følger hos deg.

God helg!

Klem, Astrid

Vibeke sa...

Så flink du er!! Likte så godt fargene du har brukt her:)

God helg til deg:)

Anonym sa...

Du verden for et flott kort! Dødsimponert! Lekker fargekombinasjon da!

Ha en flott helg! ☺

Ingvild Bolme sa...

Mye nydelig her inne hos deg, og likte godt hva du hadde gjort med den fargepaletten!

Takk for at du deler!

Gunn-Elin sa...

WOW!!! For et lekkert og fargerikt kort.