Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 11. april 2010

Award (",)

Jeg har fått denne koselige awarden fra Anette 

Noen regler fulgte med:
1. Give a top ten list of the things that make you happy.
2. Give a top five list of trivia about yourself.
3. Share the award with only five persons and ask them to do the same things.
4. Link the blogs you choose, and link the blog of the person who awarded you.

1. Min kjære og Emilie
2. Familien min.
3. Sol og Varme
4. Å bruke tid i hobbykroken.
5. Reise
6. Gå en tur, våren er helt herlig..
7. En knallgod film.
8. Ei god bok
9. Være med venner
10. Kommentarene jeg får i bloggen min.

5 trivia om meg selv.
1. Liker ikke vekkerklokka 
2. Har en lei tendens til å sitte "litt" for lenge i hobbykroken, skal bare....., derav pkt 1
3. "Fant" ebay sommeren 2009, og handler alt for mye der..
4. Er litt for glad i chips og sjokolade, prøver å begrense det da.
5. Drikker IKKE kaffi.

De jeg vil gi den videre til er:
Ha en super søndag videre, her hos oss har det vært utrolig flott vær i dag, så jeg har vært ute på terrassen og lest ferdig " Det tapte symbol" av Dan Brown, KNALLBRA bok.
Klem fra Kaia

3 kommentarer:

Hege sa...

Hei på deg!

Høysesong for awarder tro?? Har iallefall en til deg i bloggen min fordi du alltid legger igjen så hyggelige kommentarer!! Og dessuten at jeg alltid får "være med deg på ferie"- iallefall i form av bilder på bloggen din!

Klem Hege

Lena Katrine sa...

Tusen takk, snuppa - setter veldig stor pris på at du tenkte på meg :)
Men jeg er helt elendig på å gi dem videre altså :(
Skal se på det en vakker dag :)

Go'klem til deg :)

Marimer sa...

Me alegro que te den tantos premios, eso es que te tienen presente.
Besitos.