Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 21. april 2010

Bursdagskort.

I dag har min "nevø" bursdag, og selvsagt må han få ett kort han også.
Sleit fryktelig med dette kortet, reiv meg i håret og tenkte lenge, FØR jeg fant ut at jeg slenger på litt av hvert som jeg har liggende. 
Resultatet ble ikke så aller verst, jeg ble faktisk veldig fornøyd, se her:
Forsiden.
Rotete men litt kul og.......
Har brukt div. rester: Maja mønsterpapir, kakeserviett, ramme fra KC, spellbindersramme, merkelapp fra ei bukse, billetter fra Tim Holtz, noteark, stempel fra Paperbag Studios, kulekjede, E'en er grungerboard fra Tim Holtz , distresset og cracelert, Grattis er bokstaver fra Adornit. Tegnet på søm med hvit penn.
Side to (og litt av tre, hadde skrevet inni)
Pengelomme, falsk søm, og Tøff og Kul er fra Stempelglede.
Baksiden.
Swirlen har jeg malt med gesso, det er en av Tim Holtz sin som jeg allerede har brukt, og som ble en fin sjablong.
Ellers har jeg brukt ramme fra KC, mitt personlige stempel fra ebay, billett fra Tim Holtz, og noter.
Ett skikkelig sop i hop kort.
Ha en fin kveld alle sammen. I morgen skal jeg på Scrappekjelleren igjen, hvis snuppa er i form, ho har vært syk i dag, stakkar....
Klem fra Kaia

14 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Skikkelig tøft og stilig kort du har laget til din nevø!
Mønster arkene fra Maja, Tim Holtz billetter og E grungerboarden fine effekter:-) Tøffe stempler også til en gutt.

Håper datteren din blir frisk til imorgen..så det blir Scrapping på deg:-)

Klem Laila.

Trine Pedersen sa...

Helt enig med deg. Dette var et skikkelig tøft kort. :)

Klem, Trine :)

Pia sa...

wow så flot kort med mange skønne detaljer.
knus Pia

Gro sa...

Slenge på litt av hvert, ja. Det var en vellykket metode, spør du meg. Resultatet er jo kjempetøft.

Klem :o)

Vicenti sa...

Kaia que original!!!esta tarjeta muy bonita,besitos

May-Bente sa...

Jeg synes kortet ditt var et skikkelig Stilig sop i hop kort!!!
Masse herlige detaljer:=)
Det tøff og kul stempelet...må jeg bare ha:=)

Klem fra meg:))

Papirdilla sa...

Jeg synes kortet ditt ble råstilig!! Det var så mange tøffe detaljer, herlig....

Skaper nesten alltid litt hodebry, disse guttekortene. Men du klarte det med glans:)

Klem,
Hanne

Lill sa...

kjempeflott kort
god helg
klem

Marimer sa...

Me encantaaaa, Kaia, es una composicion de arte preciosa, ideal para hombres, perfecta. Que sepas me la he guardado por si alguna vez tengo que hacer algo tener idea.
Mi niña, cada vez te profesionalizas mas y con mas detalles.
Gracias por tu comentario que siempre aprecio muchísimo.
Besos y abrazos.

Anette sa...

Ja her var det mange elementer ;) Men virkelig kult ble det!! Passet perfekt til en nevø, tenker jeg ;) Tøff innside også ;)

Maya sa...

Fyfader så stilig kort, Kaia!!
Og bare "sopt i hop" du liksom ;)
Råååstilig!
Klem fra Maya :)

isabell sa...

Heisan!
Et sikkelig tøft og kult guttekort:)

Klem Isabell

Anonym sa...

Det ble jo et utrolig stilig guttekort da! Knall tøft!! Er jo ikke alltid like lette med disse guttekortene, men dette var jo perfekt!;o)
Ha en herlig helg! Jeg skal i hvertfall nyte den, har hatt en travel uke på skolen med MANGE prøver.
Klemmer Ida:o)

Maya sa...

Heisann vennen :)
Så klart er du med i trekningen av candy`n!!
Og tusen takk for at du støtter Angella`s prosjekt :)
Go`klem fra Maya