Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 3. april 2010

Konfirmasjonseske.

Har laget en eske på bestilling til en konfirmant.
Og sånn ble den
Pyntet med blonde, sommerfugler fra Spellbinders, Kort og Godt og ebay.
Bilde fra Shabby Chic Papirskatter (som vanlig)
Halvperler fra ebay, sløyfebånd, og spellbinders frameabilities.
Teksten er fra Stempelglede
Sett fra siden, mønsterpapiret er haug-gammelt og er fra Daisy-D, og her ser dere at jeg har brukt 2 sløyfebånd.
Inni boksen.
Har brukt lysebrun kartong, panel i mørkebrunt, tekstene er stemplet på kraftkartong. Tekstene er fra Stempelglede, og Kreativ Hobby.
Sånn ser det ut når lokket er av esken...
Det var det.

Har dere forresten sett det flotte tiltaket som datteren til Angella har satt i gang.
Linken til prosjektet finner du her.
Ha en fortsatt flott påske alle sammen...

9 kommentarer:

Guro sa...

Nydelig konfirmant eske både på innsiden og på utsiden :-)
Ha en flott påske videre!
Klem Guro

Pia sa...

wow rålækker æske du har lavet.
knus Pia

Maya sa...

Så lekker eske, Kaia!!
Knall lekre detaljer og nydelig med to bånd!!
Ha ei fortsatt flott påske, vennen :)
Klemmer fra Maya

Angella sa...

Så vakker eske... og så flott med alle de tekstene på innsiden:)

Tuusen takk for at du nevner aksjonen vår i bloggen din:)
klem fra Angella

Marianne sa...

Å du hellige banan, denne var råååålekker!!!!!!
Wow!!!
Her er det noen som garantert blir superfornøyd:)

Nyt påskas siste dag:)
Klemmer fra Marianne:)

troll13 sa...

WOW, den er bare så lækker, både på indersiden men bestemt også på ydersiden.

Fortsat god påske :o)

Kari sa...

Så nydelig og forseggjort!
Takk for mange koselige kommentarer i bloggen min. Jeg hadde så gode forsetter på nyåret om å bli en flink blogkommentator, men det holdt bare ut januar. Kan du sende meg mailadressen din, så skal jeg gi deg et par adresser :-)

Klem, Kari

Kari sa...

Hei Karianne!

Eg så jo disse nede hos deg igår.
De var kjempefine. Du er goe!

Klem mamma

Marimer sa...

Hola, mi niña, uff¡¡ cuanto tiempo sin entrar en los blogs, aunque alguna vez te he visitado no he comentado, ahora estoy mejor y espero ponerme las pilas y hacer alguna cosita aunque no sea tan importante como veo estas haciendo tus trabajos, son increibles, me encantan.
Besos y abrazos.