Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

mandag 5. april 2010

En liten kurv

Marianne var så snill å dele "oppskriften" til denne flotte kurven med oss. Den finner du her.
Min kurv ble sånn som dette:
Jeg har brukt kraftkartong og mønsterpapir fra ????- Maja design, tid for ømhet serien.
Motiv fra WOJ, fargelagt med distress refiller, teksten er fra Stempelgledes "Min venn"-plate. Sommerfuglen er fra ebay.
Side to.
Tekst fra Stempelglede, brads og halvperler fra Kort og Godt og sommerfugler fra ebay. Rødt fint sløyfebånd med prikker for å komplimentere det røde i arket.
Stemplet " Min Venn"  fra Stempelglede litt høyt opp, for ikke å skjule den flotte teksten som går rundt.
Brads og Halvperler fra Kort og Godt.
Tekst fra Stempelglede, brads og halvperler fra Kort og Godt.
Så er det bare å fylle opp kurven med ........ og gi den til en veldig god venn...
Ha en fin kveld alle sammen. 
I morra er det jammen jobb igjen...  Fliden Tyr..
Klem fra Kaia (",) 

7 kommentarer:

Kari sa...

Å, denne var fin!
En slik fikk jeg lyst til å lage, også!

Vicenti sa...

Kaia que bonita esta esta bolsita!!!!me ha gustado muchisimo,besitos

Guro sa...

Herlig kurv! Ble ordentlig glad av å se på den, skikkelig glad farger :-D
Klem Guro

Pinklady 68 sa...

Nydelig kurv! Så koselige venne stempler.

Klem Laila.

Mette sa...

Så flott kurv!! Disse stemplene er så koselige:-)
Klem Mette

May-Bente sa...

Nydelig ble den, herlig papir og stempler!!

Klem fra meg:))

Hanne sa...

For en lekker kurv!