Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 25. april 2010

Sukkersøtt's utfordring #81 ram det inn...

Sukkersøtt har en ny utfordring som går på å ramme inn motivet.
Jeg har laget enda ei konfirmasjonseske, og har rammet inn motivet.
Her er da esken. Har brukt blingstener fra ebay rundt rammen.
zoomet litt inn.
Her ser dere lykke-myntene og firkløveren, også fra ebay.
Sommerfuglene er spellbindersdies, og den store i sølv er fra Kort og Godt.
inni esken.
Flotte tekster fra Kreativ Hobby, og plass til å skrive en hilsen.
Har brukt:
Rød og hvit bazzill kartong.
Mønsterpapir fra Maja Design.
Rutete sløyfebånd fra ......
Tag, med tekst fra Stempelglede, bling og sommerfugl fra ebay.
Da har jeg vel fått med det meste, er det noe så bare spør...
SÅ VIL JEG BARE MINNE DERE ALLE PÅ MAYA SIN FLOTTE BLOGGCANDY.
DEN HAR EN LITEN VRI, ALLE SOM VIL VÆRE MED MÅ DONERE NOEN KRONER TIL ANGELLA M/FAM SITT FLOTTE PROSJEKT "AMIGOS DE PARRAL"
Klem fra Kaia (",)

11 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Kjempefin eske!Syntes båndet var så fint!Lykke til i utfordringen!
Janne

oheidia sa...

Enda en flott eske! Det rødrutete papiret og båndet gir en veldig koselig følelse og inni er esken kjempefin med stemplet tekster og svirle. Innmari fin gave og motivet du har rammet inn er også veldig fint og nostalgisk.

Nå skal jeg lage et guttekort til en kamerat av oss som kommer til middag i dag. Han er "trommis" og er blant annet trommelærer for sønnen vår i korpset. Guttekort er jeg ikke veldig god på men har kjøpt et clair stamp trommesett så det må nok bli utganspunktet. Kanskje jeg skal embosse? Jeg iler til oppgaven - ha en fin søndag og takk for koselig kommetar i bloggen min :=)

Angella sa...

Hei Kjære venn!
Så flink du er til å lage esker... , nydelig pyntet med båndet. Ser ut som jeg må ta en tur til ebay for handle litt stæsj jeg også:))

Her er alt bra, det kommer fortsatt inn ting som skal sendes, men nå må vi nok sette en strek og få sendt containeren i løpet av uka:)
Takk for all støtten Kaia, setter pris på at du bryr deg :) klem fra Angella

Mette sa...

Igjen en flott eske!! Det var så koselig med det rødrutete papiret og båndet!
Lykke til med utfordringen:-)
Klem Mette

Carina sa...

Så lekker eske du har laget :) Lekkert med rute arket og rute båndet!

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!

Klem Carina

Pinklady 68 sa...

Nok en flott konfirmasjonseske, Kaia! Rødt og hvitt er så fint sammen...særlig rute mønsteret:-) Flott dekorert lokk med fine detaljer!
Koselig tekst stempeler inni også.

Klem Laila.

Marimer sa...

Original y creativa, Kaia y me encanta el interior donde cada solapa tiene una leyenda, preciosa.
Besitos.

Marianne-db sa...

Så stilig dette var! Kjempefin eske, det ble veldig fint med alt det røde. Og nydelig motiv!
Ønsker deg en kjempefin søndag videre!
klem Marianne

Trine Pedersen sa...

Så stilig en eske. Mange nydelige detaljer her. Elsker rødt, så jeg ble helt betatt av denne.

Klem, Trine :)

Kristine sa...

Ååå jeg smelter helt her jeg sitter og titter på den herlige esken du har laget!
Jeg bare ELSKER rødt og den er jo bare så aldeles nydelig!
Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Sukkersøtt!
Klemmer fra Kristine:)

Iren sa...

Virkelig vakker og stilig eske du har laga Kaia!!! Så nydelig med rødt og så flott pynta :)

Klem