Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 24. april 2010

Konfirmasjonseske #2

Fikk bestilling på ei konfirmasjonseske, MED Manchester United Tema.
Løsningen min ble sånn som dette, og ho som skulle ha den ble heldigvis veldig fornøyd.
Har brukt mønsterpapir som ser ut som et verdenskart, det eneste jeg fant med rødt, husker ikke helt hvor det kommer fra, Bunnen er av svart bazzill kartong. Ellers har jeg brukt litt gul, hvit og rød bazzill kartong. Manchester United logo skrevet ut på PC, bilde fra Shabby Chic Papirskatter, blomster fra en gammel lysmansjett. Brads og halvperler fra Kort og Godt, og sommerfuglene er fra ebay.
Gult og rødt sløyfebånd.
Inni esken.
Alle tekstene er fra Kreativ Hobby.
Swirlen er fra Stempelglede.
Lokk og eske ved siden av hverandre...
Zoomet inn på blomstene....
Ha en super lørdagskveld videre.
Klem fra Kaia

5 kommentarer:

oheidia sa...

Så tøff og fin denne var! Hærlig konfirmasjons eske som en gutt kommer til å bli veldig glad for :=)

jannes hobbykrok sa...

Så innmari stilig!!!Gøy for en ihuga fotballfan å motta et kort som dette!
Janne

Mette sa...

Så kreativ og tøff løsning på temaet!! Faller garantert i smak:-)
Klem Mette

himlaverket sa...

Åh, vad mycket arbete du har lagt ner. Hoppas den som får asken uppskattar den MYCKET.
Jättefin.
Kram Ulla

Pinklady 68 sa...

Det ble en personlig og stilig konfirmasjonseske, Kaia!

Ha en fin søndag! Klem Laila.