Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 8. april 2010

Gavekort #5, #6 og #7

Har laget flere gavekort.
De er så skjønne disse små baby føttene.
Har brukt restepapir, og blomster fra Papirloftet.
Flere skjønne små babyføtter.
Har brukt litt rester og litt nytt. Maja ark og kartong. Bling og blomst fra Prima.
Flere babyføtter, med lykkemynt og bling.
Store blomst fra Papirloftet.
Ha en riktig god natt alle sammen.
Tusen takk for alle skjønne kommentarer jeg får av dere, det er sååå koselig...
Klem fra Kaia (",)

16 kommentarer:

Vicenti sa...

Kaia,que manera de trabajar!!!!me encanta que cosa más bonita y tierna,es muy dulce y está preciosa,muchos besosss

Lill sa...

Heihei
Kjempeflott me barneføtter.
Skal lage 34 babykort til familie og venner og finner liksom ikke ut helt åssen jeg skal gjøre det!
Kansje babyføttene til småen er fine utenpå og ett bilde av ansiktet inni?
takk for tipset!
Ha en flott dag
klem

Pinklady 68 sa...

Kjempefine gavekort du lager, Kaia!
Herlig motiv med barneføttene:-)

Ha en fin fredag og god helg!
Klem Laila.

tone sa...

Hei!
Her var det masse fint å se på.
Disse gavekortene var jo kjempe fine!
legger meg til som følger å håper at du tar deg en tur innom min blogg:-)
ha en riktig god helg.
Klem Tone

Anette sa...

Nydelige kort!!!! Herlig motiv ;)
Jeg har noe til deg i bloggen min ;)
God helg!!

annes paperfun sa...

Ååå så søte babyføtter :o))
Flotte kort også..nydelig pyntet!

Høres veldig godt med ny tur til Egypt...heldig du er :o))
Moro å prøve andre steder også.
Spennende :o))

Ha en herlig helg...kan jo håpe på sol i helgen :o))
Klem Anne

Marimer sa...

Adorables Kaia, no solo la imagen sino todos los detalles tan coordinados que has hecho, son preciosas.
Besos y abrazos, buen fin de semana.

May-Bente sa...

Enig...barneføtter er nydelige.
Kjempe flotte gavekort, å så så gøy å få!!!

Klem fra meg:))

Yvonne Hagane sa...

Ååå herlighet for noen nyydelige bilder! Kjempelekre gavekort altså.
Tenker disse blir meget godt mottatt, de er jo en gave i seg selv:)
Ha en fin helg!
Klem.

Kari sa...

Hei hei!

Så fiiiiine disse ble da. Kan tenke meg hun blir fornøyd hun som skal ha disse du.

Klem mamma

Mette sa...

Nyyydelige gavekort!! Barneføtter er jo så koselig og søtt!!
Ha ei riktig flott helg!
Klem Mette

Anne sa...

Disse var bare supersøte! Flott pyntet også. :)
Har sett litt på de eldre innleggene, syns du er kjempeflink og legger ut superflotte ting! :D

Åshild sa...

Må bare innom deg og si god helg - og tusen takk for alle de koselige hilsningene du legger igjen i bloggen min <3 Sånt blir jeg glad av!

God klem

Bibbi sa...

Utrolig lekre gavekort du har laget! Og de føttene var jo bare så skjønne...

Anonym sa...

Disse var jo bare nydelige!! Så søte!;o)
Ha en strålende søndag!
Klemmer Ida:o)

isabell sa...

Kjempefint gavekort du har laget her:)

Klem Isabell