Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 6. desember 2014

TerraCycle utfordring

Jeg fikk en hyggelig mail fra TerraCycle om jeg kunne lage en julehilsen med søppel, for å vise at noe av søppelet kan brukes til kort/scrapping.
Så da blir det et kort som er litt resirkulert :o)

Og i samarbeid med Tassimo har TerraCycle en konkurranse,
hvor du kan vinne en ny Tassimo maskin!

Her er mitt kort:, 
 Jeg har brukt kraftkartong og rød bazzill som base på kortet.
I tillegg har jeg brukt papiret som er på Prima bling, papiret fra en Tim Holtz stensil, plast nettingen som du får rundt flaskene på tax-free'en har jeg også brukt litt av, og en gammel cola kork.
 Her ser dere det litt bedre.
I tillegg har jeg stemplet et motiv fra Penny Black, "ragged angel" som jeg har fargelagt med Prisma Premiere Pencils, i tillegg har jeg brukt to snøfnuggdies fra Memory Box, og en fra Joy crafts
 Snøfnuggene har jeg hatt litt snøglitter på, og så har jeg hatt litt frosted lace stickles på vingene til den nydelige jenta
 Cola korken satte jeg midt i det store snøfnugget (beklager det dårlige bildet)
 Inni har jeg også brukt papir fra Prima Bling, Tim Holtz stensil, gammel bokside, og noen gamle noter. Snøfnuggdies fra Memory box, hvite rub-ons fra Tim Holtz, og teksten er fra North Star Stamps.
 Her har jeg laget plass til å skrive en hilsen. 
Har brukt papir fra en av Prima sine blingswirler, i tillegg til Tim Holtz stensil og noen gamle noter.
Har også brukt snøfnuggdies fra Memory Box her. 
Zoomet litt inn....
Baksiden.
Brukte hullet etter snøfnugget som sjablong, mitt personlige stempel fra ebay.
JEG ER EN AV DE TI I FINALEN.
Stem på meg her
TAKK :o)

2 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Stilig!! Digg med "søppel"
Ønsker deg en herlig førjulstid!

Eli Kristin Magnussen sa...

Så herlig kort! Den cola-korken er jo nesten nostalgisk blitt. Cola-reklamen kommer når julefølelsen starter, hihi.

Lekkert kort og skjønne detaljer :)

Håper du nyter førjulstiden, Kaia. Kos deg! :)

Klem,
Eli Kristin