Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

mandag 29. desember 2014

Flere Jule toffifee esker

Blir bare et kjapt innlegg i dag for å vise dere noen flere toffifee esker som jeg hadde på julemessa
 Lag på lag og ei herlig hänglar jente, fargelagt med prisma blyanter
 zoomet inn litt...
 nede i hjørnet har jeg pyntet med kanelstenger fra Egypt.....
Fra den ene siden...
 
........og den andre siden
Den andre eska er også lag på lag, med en hänglar gutt, noen "dotter" og ei julestjerne som jeg har tatt fra en gammel lysmansjett....
 Har også brukt litt osteklut og gessso....
 Hänglar gutten er fargelagt med Prisma blyanter.
 julestjerne
 Fiiiine dotter......
 Fra siden...
 .....og den andre siden...
Det var det hele.
Klem fra Kaia..

PS!!!   på søndag er vi tilbake med nye utfordringer i Sketchy Colors bloggen :o)

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Lekre esker! For jeg har sett de i virkeligheten!! Gratulerer med dagen! Klem fra Anne-Eddie ;)