Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

Viser innlegg med etiketten restepapir. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten restepapir. Vis alle innlegg

søndag 20. januar 2019

2 stk.toffifee esker (ikke jul)

Nr.1
 Har laget ei eske av Kraft Bazzill, og ferskenfarget bazzill.
Mønsterpapiret fant jeg i restekassen (greit å få brukt opp litt av de og)
 Sånn ser den ut. Har brukt fersken og turkise blomster fra woc.
 En skjult tag under "forsiden"
 
Papirer: Kraft og ferskenfarget bazzill
Mønsterpapirer: Restepapir
Stempler: Kort og godt, og Norsk Stempelblad
Verktøy: Dies fra Magnolia, Punch fra Martha Steward.
Pynt: Dotter fra ebay, blomster fra woc, blonde fra Tyrkia, blondeserviett og osteklut.

Nr.2
 Her har jeg brukt hvit bazzill og restepapir.
Mønsterpapiret er fra restekassen.
 Fremsiden.
 Har laget en tag til å ha under forsiden her også, greit å ha noe å skrive en hilsen på.
Herlig tekst fra Papirgleder.
Papirer: Hvit og gul bazzill
Mønsterpapirer: Fra restekassen
Stempler: Papirgleder
Verktøy: Punch fra Martha Steward
Pynt: Blomster fra woc, snughug farget med distress ink, fjær, blondeserviett, osteklut, blonde fra Tyrkia, halvperler fra Storytell

Klem fra Kaia

søndag 21. oktober 2018

Toffifee eske til en bursdag

I oktober er det jo rosa sløyfe aksjonen, og i den anledning har jeg lagd denne toffifee eska.
Liggende på benken
Har brukt hvit bazzill og restepapir på denne
Esken stående.
Herlig motiv fra Bildmålarne som jeg har fargelagt med prisma blyanter for evigheter siden.
En skjult tag til å skrive en hilsen på.
Litt lysere bilde, her ser dere bamsen fra wish litt bedre.
Zoomet litt inn på de nydelige rosene. 
Stempler: Motiv fra Bildmålarne, tekster fra Stempelglede og Norsk Stempelblad.
Papirer: Hvit bazzill 
Mønsterpapirer: restepapir av ukjent opprinnelse
Verktøy: Spellbinders labels 18, bamse dies fra wish, kant og bladpunch fra Martha Steward
Pynt: Snughug farget med Distress ink, osteklut, doily serviett, blomster og perlspray fra woc, sugerør, charm fra Kort og Godt.

Er med på disse utfordringene:
Scrappiness #10: Bingo, blonder-tekst-fargelegging (hvis blondeserviett er godkjent?)
Scrap the Rainbow #5: rosa og minst en sløyfe synlig
Klem fra Kaia

torsdag 28. november 2013

Julefyrstikkesker...

Har laget noen fyrstikkesker til jul.
Her er to...
Fra siden....
Håndtaket....
Framsiden....
Baksiden...
Nr. 2
Fra siden...
Håndtaket...
Framsiden
Baksiden.....
Har brukt div restepapir fra Maja Design, Ladybug &Friends, og Pion Design..
Gjør det kort og greit i kveld...
Spør om det er noe....
Klem fra Kaia

torsdag 7. november 2013

Christmasgiftcards

I made a few christmasgiftcard for a friend of mine, she has a footclinic, and a giftsertificate are very popular christmasgifts
Nr. 1
Lying flat on the table..
 The front...
 The inside, with lot's of space to write merry christmas.. *lol*

The Dp's are from Kort og Godt
Otherwise, ask if there's anything you want to know..
I'm joining:
and 
Kort o Mania #96: Anything goes, as long as it's christmas
Hugs, Kaia

fredag 30. august 2013

Christmas matchboxes

Just a quick post to show you two matchboxes I've made..
I've used a lot of leftover papers and 6x6 from Pion Design's "Silent Night" on theese two. 
 I've used lace from woc, halfpearls from storyteller, punches and MM paper distresser.
The big matchbox:
 From the side...
 The handle....
 The front....
 And the back....
The smaller one turned out like this:
 From the side...
 The handle....
 The front......
And the back...
Notice that gorgeous lace.....
I got it in a "surprise suitcase" from Lena Katrine earlier this summer (together with a lot of other stuff....
I love when theese things happen. I'm not good at doing so myself, there's always room for A LOT of improvement....
That's all....
Happy dreams everybody, and have a wonderful weekend. Hopefully I see you again in SC's challengeblog on sunday.
Good Night :)
Hugs, Kaia

onsdag 20. mars 2013

Flere gavekort....

Har laget flere gavekort til den lokale fotterapauten vår.
Har brukt kraftkartong og restepapir.
Forsiden... på nr 3 ( i denne omgang)
Zoomet litt inn.....
Forsiden...på nr 4
Zoomet inn litt....
Tekstene og bildene er lastet ned fra nettet.
Ellers, blonde og blomster fra WOC, de store rosene fra North Star Stamps.
Bling fra Prima, div. puncher og dies bl.a hjørner fra Cherry Lynn (Deco B)
Ha en fin 20. mars alle sammen.. :)
Klem fra Kaia

tirsdag 8. januar 2013

Flere juleprosjekter

Jeg har flere juleprosjekter som ikke er lagt ut i bloggen.....
Her er to fyrstikkesker (oppfyringsstikker)
Inkidopapirer
 Forsiden...
 Baksiden...
Pion Design papirer
Og fra siden....
Forsiden....
 Baksiden...
 Fra siden......
Så noen små fyrstikkesker m/telys
 Forside....
 Bakside.....
 Forside.....
Bakside.....
Forside....
Glemte å ta bilde av baksiden...
Skriver ikke så mye mer om prosjektene. Spør om det er noe.
Klem fra Kaia

tirsdag 1. januar 2013

Noen juleprosjekter.....

Godt Nytt år !!!!
Takk for all inspirasjon og alle kommentarer jeg har fått i løpet av 2013, setter umåtelig stor pris på alle sammen.

Har vissst noen prosjekter som ikke er lagt ut på bloggen.
Det første her er et VELDIG forsinket bursdagskort.... (ca 1/2 år)
 Forsiden..
 Inni
 gavekortet var kr. 300 i drivstoff til bil, noe som falt i smak....

Så har jeg noen fyrstikkesker med telys
 forside.....
 bakside.....
 Forside...
Bakside.....
Har for det meste brukt restepapir, tekster fra North Star stamps og Kreativ Hobby
Klem fra Kaia