Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 29. mars 2009

LO'er fra Egypt

En LO, med bilder av meg.
Det er ikke så ofte, så tittelen på LO'en er: Sjelden foran, som regel bak kameraet.
Mønsterark fra Basic Grey, Grungerboard fra Tim Holtz, klistremerkebokstaver fra MM, thikcers bokstaver, gull dabber og blomst med Brad og halvperle fra Kort og Godt.

Så to enkle LO'er fra når vi var på tur i kameldalen.
En utrolig opplevelse, så bildene får fortelle isteden for pynten. Er dere i Egypt(Hurghada) en gang så må dere prøve denne utflukten. Den heter : To verdener
Har delt to ark og limt de sammen igjen, i skjøten har jeg limt på en blonde.
Så har jeg brukt thikcers bokstaver, som er dabbet med sølv og lyseblått, og hatt diamond glaze oppå der igjen, så skinner de litt ekstra.
Og selvsagt litt bling fra Prima.

9 kommentarer:

Pia sa...

super flotte layouter hvor du har valgt farver der passer perfekt til billederne. Uh kommer til at savne Egypten , jeg har været der 4 gange, elsker sol og sommer

May-Bente sa...

Åj... her var det mye lekkert siden sist. Du er gørr flink.
Klem!

Torill sa...

Disse fargene er så flotte sammen! Sand og blå himmel! Regner med det var en flott tur, ja!
Hærlig!

Hanna sa...

Har precis hittat din blogg, och den hamnade i favoriter direkt!
Du är otroligt duktig!
Supersnygga Layouter, härliga färger och många fina detaljer! :)
Jag kommer tillbaka! ;)
Kramar från Hanna

Kari sa...

Flotte LOer, og for en herlig ferietur det måtte være!

Kari sa...

Takk for nyttig link i bloggen min, forresten! :-)

May-Britt sa...

Så herlige LO´er du har laget.
Fargene passet så fint til bildene.

Klem

Trine sa...

Hei!
Sååå stilig LO av deg! Den likte jeg!
Å enda flere nydelige kort og konvolutt! Kjempefint alt sammen! Den siste konvolutten var kjempestilig i fargen!
Jeg har også klart å legge ut mitt siste verk.... (=
Ha en fin mandag!

Aija sa...

Great layouts you have done here. Love the colours and that lace is super fab :)
Thank you for your visit on my blog and for the nice comment.
Hugs,
Aija