Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 8. mars 2009

Konfirmasjonskort

Konfirmasjonskort til jente.
Jeg lagde en konvolutt til jeg :o)
Mønsterpapir, bling og blomster er fra Prima, bilde fra data'en, stempel fra Stempelglede. Brad og Perle fra Kort og Godt.

Inni konvolutten har jeg limt inn en tekst av Ingvar Moe som jeg har skrevet ut på data'en, passer veldig fint til en konfirmant synes jeg.

Har prøvd meg på ett guttekort også, synes de er litt vanskelige å lage. Har brukt Fiskars punch, gammel bokside, kakeserviett, billletter fra Papirloftet og stempel fra Paper Artsy. Mønsterpapiret er fra Basic Grey, Urban Couture serien.

Inni kortet.
Har limt teksten sånn at det går ann å legge penger nedi.

Og baksiden, med mitt personlige stempel.

3 kommentarer:

Kari sa...

Hei igjen!

Dette var og noen knallfine kort Karianne.

Anita Hagen sa...

Fy flate så mange fantastiske konvoluttkort du har laget kaia *trippelsukk* Så utrolig lekre og elegante.

Klem fra Anita

linn kr/sykepleier sa...

Disse konfirmasjonskortene var skikkelig lekre. Herlig fargevalg og spreke, spennende detaljer. :D