Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 11. mars 2009

Konfirmasjonskort

Enda ett konfirmasjonskort til jente.
Mønsterpapiret er fra Basic Grey, det heter Lux, og er fra Urban Couture serien.( det kom vel som ett sjokk) Har brukt et nydelig bilde jeg fant på data'en, linken til bildene finner du her, og da er det bare å laste i vei.
Ellers så gar jeg brukt bling og blomster fra Prima, Kakeunderlag, brads, og rundeller fra Unik Hobby.
Sånn ble det inni.
Har skrevet ut ett dikt av Ingvar Moe og limt det sånn at det går ann å legge penger nedi.
Stemplene er fra Stempelglede, grunge collection, og friends seriene.

Baksiden, med den nydelig gule blomsten på arket, og mitt personlige stempel.
Ha en fin kveld alle sammen :o)


3 kommentarer:

May-Britt sa...

Nyyydelig kort Kaia.

May-Bente sa...

Nydelig ble det!!

Klem!

Maya sa...

Nyyydelig kort,Kaia!!
Lekkert pyntet på alle sider!
Klem fra Maya :)