Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 22. mars 2009

Konfirmasjonskort

Konfirmaskonskort til jente. Har brukt mønsterpapir fra KC-company her også. Bling fra Prima, Mulberryblomst fra Papirloftet, og bilde fra data'n. Båndet jeg har brukt fikk jeg i ett RAK fra Sukkersøtt. Har brukt samme papirer inni kortet, klarte å slette bildet, så dere får bruke fantasien.... :o)

Konfirmasjonskort til gutt.
Det er så vanskelig å lage guttekort, jeg sliter skikkelig for tiden. Så jeg lagde to som bare er litt forskjellige på fremsiden mens jeg var i gang.

Det andre ble sånn.
Har brukt mønsterpapir fra KC-company her også, de har utrolig mange flotte papirer. Har "raspet" opp alle kantene og distresset de med vintage foto. Litt forskjellige stempler, og stæsj.

Inni ser begge to sånn ut. Med stempler fra Stempelglede, de er jo så vakre.... Har laget plass bak teksten, sånn at det går ann å legge penger der.
Det var det jeg hadde fått til i dag.
Ha ei nydelig og kreativ uke alle sammen :o)

4 kommentarer:

May-Bente sa...

Dette var virkelig noen flotte konfirmasjonskort!
Klem!

Kirsten Aune sa...

Så flotte konfirmasjonskort, Kaia! Så herlige farger og lekkert pyntet!

Håper du har hatt en fin helg.
Klem fra Kirsten

May-Bente sa...

Hei igjen! Ville bare fortelle deg at det ligger en award til deg på siden min!
Ha forsatt en flott dag:=)

May-Britt sa...

Så flotte kort du har laget,herlige farger og pynt.