Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 14. februar 2010

Maja design og WoJ motiv..... igjen

Jeg lagde ett kort til med samme oppsett som det turkise kortet under her, med i grønt og brunt denne gang.
Resultatet ble som følger..
Forsiden
Side 2
Side 3, med plass til å skrive en hilsen.
Baksiden.
Har brukt:
Mørkebrun bazzilkartong.
Tre forskjellige mønsterpapir fra Maja-design, Paula serien.
Stempler fra WoJ, Norsk Stempelblad, Inkadinkado og mitt personlige stempel fra ebay.
Pyntehjørner fra Kort og Godt.
Blomster fra Papirloftet, og roser som jeg fikk i candyen til Hanne
Spellbinders ovals og scalloped ovals.
Motivet er fargelagt med Distress ink refills, og alle kantene er distresset med valnut stain.
Det var det hele. Ha en fortsatt flott morsdag/bollesøndag/valentinsdag.
Ellers så er det jo OL, så det spørs om det blir så mange kort fremover ;o)
Klem fra meg ;o)

17 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Nyyydelig kort i brunt og grønt!
Virkelig lekkert oppsett!

Guro sa...

Nydelig kort!!! Likte veldig godt fargene, og teksten inni var supersøt :-)
Klem

isabell sa...

Nydelig kort :) lite oppsettet og de lekre fargene:)

Eva Helen sa...

Kjempe nydelig kort og det mønsterpapiret står høyt på ønskelisten min!!

Klem Fra Eva Helen

Karin sa...

Virkelig et lekkert kort (",)
Hilsen fra Karin

Vicenti sa...

Kaia,cada día me gustan más tus trabajos,son preciosos,esas florecitas le dan ese toque romantico que me encanta,besos

Marianne sa...

Et rålekkert kort på alle sider!!!
Nydelige bruntoner du har brukt!

Klem, Marianne:)

Håp sa...

Aldeles nydelig kort :) Kjempe fint oppsett og herlige farger.

Klem

Aina sa...

Helt nydelig kort! :)

Turid sa...

Wow! Lekkert lekkert lekkert!
Takk for at du deler og inspirerer...

Hilsen Turid :)

Karialov sa...

utrolig nydelig kort. :D :D :D stempeltrykket inni var berre heilt hærlig. :D

klem frå Karianne

HegeAL sa...

Så utrolig dyktig du er til å lage kort!! Bøyer meg i støvet her! Nydelige alle sammen!!

Tusen takk for koselig besøk i bloggen min! Betyr mye!

-klem-

Tone-supermonster sa...

Du lager de lekreste kort! Jeg elsker fargebruken din på dette, og den nydelige harmoniske pynten.
Kunne tenkt meg et kort-kurs av deg jeg!

Hege sa...

WOW! Dette var lekkert, Kaia! Jeg har jo en forkjærlighet for grønt og brunt også...

Jeg har en liten ting til deg i bloggen min fordi du alltid legger igjen så hyggelige kommentarer!!

Ønsker deg ei fin uke!

Klem Hege

Inger Marie sa...

Nydelig kort Karianne :)
Kortene du lager er så gjennomførte.
Skikkelig lekre.
Ha en flott dag!
God klem

May-Bente sa...

Wow, Kaia dette var virkelig nydelig!!
Elsker fargekombinasjonen du har brukt og selvfølgelig papirene.
Skjønn pynt:=)

Klem:))

Pia sa...

wooooow Kaia hvor er det fantastisk smukt, så lækre farver og motiv woooow