Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 2. desember 2010

Endelig ett nytt julekort, og utfordringer

Sorry at ting går litt treigt her for tiden, men med Pc'en i kjelleren, alle bildene ligger der, så er det ett tiltak å gå ned, spesielt siden snuppa har vært syk helt siden fredag. Så slakk, og tett, og hostete, og svimmel at jeg blir matt. Lydbøker og ett godt teppe er godt å ha.
Men nå over til kortet:
Har laget ett julekort i blått og brunt denne gang.
Zoomet litt inn på motivet.
 Selvsagt med årets "julebilde" inni ei nydelig Spellbinders ramme.
 Skrivefeltet er også rammet inn i den flotte ramma.
Baksiden, med mitt personlige stempel fra ebay.
Har brukt: 
Kraftkartong
Mørk brun og lys blå bazzill kartong.
Mønsterpapiret tror jeg er fra Papirgleder, og det er helt NYDELIG.
Spellbinders frameabilities, og spellbinders ovals og scalloped ovals.
Motiv fra Ladybug & Friends (takk snille Ellen) fargelagt med distress ink refillere.
MS punch, optic dots.
Bling fra Prima.
Blomster fra Prima og storyteller, som jeg har tatt litt glitterlim på.
Brad og halvperler fra Kort og Godt.
Tekst fra Norsk Stempelblad.
Bånd, kjøpt på en lokal butikk
Og så har jeg brukt en hjørnepunch.
Deltar i disse utfordringen :
Whoopsie Daisy: Lets get all girlie
Kort o Mania: lag julekort
Tuesday Throwdown: Embelish it
Stampalicious: Anything goes
A Crafty little place: Anything goes
Think Ink #34: Punches and diecuts
Ha en fortsatt flott kveld alle sammen.
Klem fra Kaia (",)

15 kommentarer:

Scrappellen sa...

Hei snuppa!:) Såå flott dette kortet var, og jeg er jo så glad i blått og brunt at det var helt toppers farger for meg:)). Du blir bare bedre og bedre på fargeleggingen!! Dette var så nydelig:). Og de arkene..de har jeg 2 av, får ikke tak i flere, så de sparer jeg:)).
Du er så snill med kommentarer hos meg, og de gleder kjempemasse!! Tusen takk!:)
Ha en super kveld videre Kaia! Nå skal jeg kose meg litt i den nye kroken min:)).
Klem, ellen

Pinklady 68 sa...

Et nydelig julekort!!
Herlige farger sammen og flott pyntet!!
God bedring til din datter, Kaia.

Ha en fin helg! Klem Laila.

Sissel sa...

Så nydelig julekort Kaia, kjempefint med blått og brunt sammen.Har brukt samme motiv som deg i kveld, du var flinkere med tusjene enn meg.
Sommerfriske og flotte objekter på julebildet ditt:)
God bedring til Snuppa di.
Klem Sissel

Mette sa...

Nydelig julekort! Kjempefine farger og mønsterpapiret er i en klasse for seg! Har igjen et fra i fjor og det må selvfølgelig spares!

God bedring til datteren din:)

Ha en fin adventstid og god helg:)

Klem Mette

Marianne sa...

Brunt og blått, det er lekkert det!!!
Et nydelig julekort Kaia!!
God bedring i heimen! Vesla mi er hjemme om dagen, slapp og feber.
Håper resten holder seg friske, for det er på tide å få litt julegaver i hus!
Klemmer fra Marianne:)

Linda W sa...

Så fint et kort elsker fargene, å så flink du er til å pynte alle sidene....Fint fargelagt.
Ha en fin helg, klem:)

Guri sa...

Nydelig papir du har brukt på dette kortet. Og lekkert pynta. God helg til deg og god bedring til Emilie :)

Eli Kristin Magnussen sa...

Heisann Kaia, nok et vakkert julekort med et skikkelig gla'bilde til julemotiv :D Kjempeflott i lekre farger og stæsj attåt :)

Håper jenta snart er på bena igjen. Mange som ligger strak rundt omkring hører jeg. I går hadde jeg 3 syke barn hjemme + ei lita snuppe med tett nese. Har vært inne i flere dager og pleid syke og med et iskaldt bad uten dusjmuligheter er det berre lekker, sukk.. Har hatt et par kjappe turer ut for å låne meg dusj hos mine foreldre. Rene luksusen, hi-hi!!

Ønsker deg & dine ei riktig god helg. Nyte adventstiden fremover :D
Klem fra meg, Eli Kristin

Nelle sa...

Tack för ditt underbara bidrag till Kort o Mania :)

Kram dt Nelle

Papirdilla sa...

Nydelig julekort! Herlig med blått og brunt. Motivet er jo bare kjempesøtt:)
Minstejenta mi har også vært hjemme nesten ei hel uke. God bedring til dere:) Og god helg!

Klem,
Hanne

Sheri Gilson sa...

Beautiful!! Thank you so much for playing along with us at A Crafty Little Place this week!!
Sheri-ACLP DT

Audrey Ernst (hippieaud) sa...

Such a cute card, LOVE the sweet image and that little gingerbread. Thanks so much for playing this week at WHOOPSI DAISY:)

oheidia sa...

Kjempekoselig julekort og det er jo så flottt pyntet på¨alle sider - hærlig med familiebilde inni også!

Tusen Takk for at du deltar på utfordring hos Kort o Mainia:=)

Sande sa...

So cute creation!

Thanks for joining us this time at Whoopsi Daisy!

Hugs, Sande

Linda S. L sa...

så herlig julekort! og så flott med bilde inni :D Og jeg likte sååå godt det personlige stemplet ditt :D :D
takk for at du deltar hos kort o mania!
klem fra linda s. l