Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 9. desember 2010

Toffefee esker

Fikk bestilling på ei bursdagstoffeefeeeske (laaangt ord) og sånn ble den.

 Zoomet inn litt.
Mønsterpapir og motiv fra Lemonade.
Blonder fra Scrappekjelleren.
Tekst fra Norsk Stempelblad.
Den store blomsten har jeg laget selv, og de andre er fra Storyteller.
Så har jeg hatt på litt pearl glimmermist.
 Og så ei eske som er nesten lik en annen jeg har laget, det var ei som likte den, og ville ha en maken, så da.......
 Laget også en matchende fyrstikkeske, med samme mønsterpapir.
Sånn ble de sammen.
Mørk brun bazzill
Mønsterpapir fra Papirgleder.
Tekst fra Kort og Godt.
Motiv fra Stempelgleder.
Blonder fra Panduro, og silkebånd.
Tusen takk for alle søte kommentarer dere legger igjen, beklager at jeg er litt sløv å legge igjen hos dere, men når PC'en ikke er helt ok, og man må låne, så blir det ofte sånn.
Stor klem fra Kaia (",)

4 kommentarer:

Anne sa...

Så flott alt sammen var, herlig med glimmer mist på ja. :)

Scrappellen sa...

Nyyydelige de er Kaia!Alle sammen:) Flott det Lemonade motivet også, og..det fra Stempelglede er en av mine favoritter:)
Heldige de som bare kan bestille av deg!:)
Klem, Ellen

Guri sa...

Trenger ikkje kjøpe blomster når du kan lage slike flotte blomster :) Og det englepapiret er berre heilt nydelig.
God helg :)

annes paperfun sa...

Så nydelig de er alle sammen!!
Så kjedelig at du ikke fikk tak i tags'ene ...så rart det var da..hmm..
Men den nye tag diesen til Tim har akkurat samme str. og da kan du jo stanse ut i hvilken kartong du vil :o)) Kjempefin dies.Akkurat litt liten til cuttlebug men med go'viljen til å så du det til :o))
Ønsker meg vagabond jeg ...♥♥♥

Ha en kreativ og fin helg,Kaia.
Klem Anne