Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 28. november 2010

Sketchy Colors #49

Tiden flyr, og nok en gang har vi en skisseutfordring til dere.
Time flies, this sunday we have a sketchchallenge for you.
Sånn ble kortet mitt.
This is how my card turned out.
 Venstre side
Left side.
Høyre side.
Right side.
 Den skjønne bjørnen fra LOTV
The cute bear from LOTV
Innsidene
The insides.
Til tekst og evnt. bilde?
For  writing and maybe a christmaspicture?
Beklager litt uklart bilde, men som dere vett, kameraet mitt ble ødelagt i Egypt, og det tar litt tid å venne seg til nytt....
Sorry about the blurry picture, but as you know, my camera got broken in Egypt, and it takes time to get used to a new one.
 Baksiden, med mitt personlige stempel fra ebay.
The back of the card, with my personal stamp from ebay.
Jeg har brukt:
Recipe:
Kraft Kartong.
Mønsterpapir fra Lemonade. "Grandma's attic" 05 og "Color Explosion" 05.
Motiv fra LOTV
Tekst fra Norsk Stempelblad
Spellbinders Mega ovals og Mega Scalloped Ovals.
Har tørrembosset det ene mønsterarket med Cuttlebug'en, men jeg husker ikke hva folderen heter.
Grønne Halvperler fra BasicGrey.
Alle kantene er distresset med Peeled Paint
Kraft Carton.DP from Lemonade. "Grandma's Attic" 05 and "Color Explosion" 05Scene from LOTVText from the Norwegian StempelbladSpellbinders Oval Mega and Mega Scalloped Oval.Have dryembossed one of the pattern sheet in the Cuttlebug, but I do not remember the folder's name.Green Half Pearls from basic gray.All edges are distressed with Peeled Paint
Takk for at dere stikker innom og legger igjen koselige kommentarer, setter utrolig stor pris på det. IKKE glem å gå innom Sketchy Colors bloggen, for å se de andre DT-medlemmene sine bidrag.
Klem fra Kaia (",)
Thank you for stopping by and leaving nice comments, really appreciate it. DO NOT forget to stop by the Sketchy Colors blog, to see the other DT members and their contribution to the sketch.
Hugs, Kaia (",).

3 kommentarer:

Trine sa...

Hei Karianne!
For noen nydelige kort du har laget siden jeg var her inne sist! Du er sååå flink!
Klem!

Christina sa...

A really lovely card Kaia!!
Hugs Kristel

Scrappellen sa...

Du er skikkelig i farta med Egypt korta nå Kaia, og såå utrolig lekre de er!! Lille bamsemomsen er jo bare til å spise opp da,hehe.

Nydelig med den embossingen av papiret:) Og du, tusen tusen atkk for at du er så snill med kommentarene hos meg! De varmer og glder mer enn du tror:)
Og..det posekortet var til deg, bare glemte å sende det med pakka, men det kjem i posten:)) Fikk laget et i full fart, da jeg var gått tom for masse annet, men tanken var og er god!
En go'klem