Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 12. desember 2010

Sketchy Colors #51

Sunday again, and this time we have a beautiful sketch for you.
It was great playing with it.
This is how my card turned out..
Love the papers from 3ndy design..
My beautiful family. Picture taken in Old Marked, Sharm El Sheik, oct.2010
A very limited writing pad, *lol*
And the back of the card.
Recipe:
Kraft Cartong
Red Bazzill cartong
Patterned paper from 3ndy design, 3 different (I love theese papers)
Qc-poinsettra
Halfpearls from Kort og Godt
Image bought on ebay, colored with distress ink refills, and Iv'e added some glossy accents-
And my personal stamp from ebay.
Don't forget to check in on the other DT girls.
As usual, their creations are georguess.
Have a beautiful sunday everyone.
Hugs, Kaia (",)

3 kommentarer:

Sissel sa...

Kjempefint kort Kaia, kjenner julestemningen kommer sigende når jeg ser på det. Åsså får jeg lyst på sommerferie når jeg ser på de solbrune og blide menneskene inni kortet:))
Klem Sissel

Scrappellen sa...

Nyyydelig snuppa!:) Enig med du..arkene er vakre, og du har virkelig gjort de enda vakrere, med det herlige og nydelige bbildet av den søte familien din!:) Dere er så pene alle sammen atte♥:)
Flott når du har rufset litt i kantene, og den poinsetra'en er bare vakker..og den har jeg ikke!!:)) Men det er liiitt scrappe-shoppe-stopp, her før jul:))
Ha en flottanes dag Kaia, ogtusen tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere hos meg! Det oppmunterer og gleder masse♥:)
En go'klem, Ellen

Marimer sa...

Mi querida, Kaia, siempre es un placer visitarte porque tus trabajos son realmente creativos y maravillosos. Ahora tambien te visito para desearte una Feliz Navidad y que el año próximo sea espectacular para ti en todo. Ultimamente no hago ninguna entrada por falta de tiempo, voy a tomarme unas vacaciones nuevamente. Besitos y hasta el próximo año, que seas muy feliz.