Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 17. januar 2009

To nye LO'er

Har så mange flotte bilder fra Egypt liggende, så nå må de scrappes.
Dette er av Emilie og pappa'n på stranda ved hotellet vårt, Siva Grand Beach.
Når det var lavvann, så kom det frem en sandbanke, midt uti sjøen. Og der måtte vi jo ha noen "fotosessions". Sjekk linselusa nede til venstre, bak Emilie.
Har klippet ut et scallop heart til bakgrunn, litt bling fra Prima, journaling cards, og bokstavene(de brune) tror jeg er fra Maya Road, de små bokstavene er fra MM.

Her er fra en båttur vi var på. Dro ut på en heldagssnorkletur, det var helt fantastisk. Vi så delfiner, og var på ei strand som heter Paradise Beach, (og det var ett Paradis) og verdenen under vann er ubeskrivelig flott.
Har brukt qc-delfin og "fisk", bling fra Prima, bokstaver fra Maya Road, og MM, de små skjella er fra Egypt.
På de blå BÅT bokstavene har jeg stemplet oppå med brune swirler, da harmonerte de mye mer med bokstavene ved siden av. Men det viser ikke så godt på bildet....
Nærbilde av de skjønne skjella.
Ha en flott lørdagskveld :o)

2 kommentarer:

Line sa...

Tøft med å bruke skjell. Likte også veldig godt de delfinene du har pyntet med.

Anonym sa...

Hei Karianne!

Så fine scrappesider du har laget nå da....igjen!
Alltid noe nytt å se på her inne!
Jeg har ikke fått gjort noe i helga, bare jobba, og ellers sløva hjemme.
Men til uka tro jeg det blir ledige dager....=)
Ha en fin dag!1