Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

mandag 26. januar 2009

Jippi, jeg har fått flere awarder !!


Jeg har vært så heldig å
få to nye awarder av Inger Marie
Tusen tusen takk, jeg blir så glad for de, sitter med et stort smil mens jeg skriver dette :o)

These are the rules for this two awards:
1. Put a link on your blog from whom you got it.
2. Give it to 5 new blogs (which in their turn have to give it to 5 new blogs).
3. Put a link on your blog to those blogs you give it to.
4. Give the blogs you give the award to a note that you have given them this award.
5. Write 5 things you are addicted to.

De jeg vil gi den videre til er: Elisabeth, vår store inspirasjonskilde i Sauda og som har dratt oss igang med "papirdilla"
Screppa, som lager så flotte LO'er
Rikke, som er en tryllekunstner med qc-dies
Camilla, som er en mester med distress ink, og nydelige lo'er på korta sine, og
Piabau, som bruker blomster og blader på de mest utrolige måter

5 ting jeg er avhengig av.
1. Min skjønne lille familie
2. Egypt
3. Kjellerstua (The Hule)
4. Slappe av i helgene, med papir, litt vin, musikk og bare kose seg.
5. Blogg-runder, elsker å se alt det nye dere lager, får masse inspirasjon av det.

Da sier vi god natt, er plutselig tilbake :o)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Tuusen takk!! Både for award og gode ord!!:) Dette var en god start på uken:)
Ha en flott uke!
Klem, Camilla.

Pia sa...

Tusind tak for awarden og de søde ord, dem er jeg rigtig glad for. Du må have en dejlig dag
klem Pia

troll13 sa...

Tusind tak for både dine Awards og dine pr, dem er jeg rigtig glad for :o)
Ha' en fortsat god dag
Kram Rikke