Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 20. januar 2009

Jeg har fått en award.

Jeg har vært så heldig å få denne awarden av Ragnhild, og har dere ikke sett bloggen hennes så er den værdt et besøk. Den er full av ting som ho lager, ting ho pusser opp, og ho har til og med en egen nettbutikk.


Regler for denne awarden er: 1. Vinneren kan kopiere denne logogen til hans/hennes side. 2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra. 3. Nominer minst 7 andre blogger. 4. Lag linker til disse bloggene på bloggen din. 5. Legg igjen beskjed på bloggene til de nominerte.

Akkuratt denne awarden har jeg sett at det er mange som har fått, så jeg får tenke litt på hvem jeg skal gi den videre til :o)

Ingen kommentarer: