Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 24. januar 2009

Konfirmasjonskort.

Hilde tipset meg om at kanskje det ikke var så dumt å begynne med konfirmasjonskort, tiden flyr jo avgårde.
Så jeg kikket i det nye ett trykk og fant noen spennende måter å brette på.
Dette ble ett konvoluttkort. Har brukt dobbelsidig mønsterpapir som jeg har hatt leeeenge, så det husker jeg ikke hvor kommer fra, Spellbinders, og revolution tag, blomster og blad fra Prima, en knapp, litt smykketråd, to forskjellige silkebånd, og litt notepapir. Stempler fra Stempelglede sin konfirmasjons plate.

Enda ett konvoluttkort. Mønsterpapir fra Bo Bunny, i tillegg til det jeg brukte på det over, så har jeg brukt noen charms fra Unik Hobby.

Et dobbelt dra-ut guttekort.
Dette var gøy å lage, det tok litt tid, men det var ikke vanskelig.
Malen står i det nye Ett trykk.
Bilde fra data'en, knapper, metallhjørne, charms fra Unik Hobby, brun kartong fra bazzil, mønsterpapir fra MM, noteworthy, litt blonde, notepapir, hjertebrads, og silkebånd.
Stempler fra Stempelglede sin konfirmasjonsplate.

Sånn ser det ut når du drar det ut.
Ha en flott og kreativ lørdag :o)


4 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Så flotte kort Kaia! Og så gøy å se at du lar deg inspirere av Ett trykk!

Klem,
Lena Katrine

Torill sa...

Så utrolig flotte kort du har laget!!! Ja det konvoluttkortet var skikkelig knasent!!! Helt nydelig pyntet også!!!
Ha en super lørdag og helg!!

Maya sa...

Så lekre kort du har tryllet frem!
Nyydelige farger og detaljer!
Ha en fortsatt flotters lørdag,klem fra Maya :)

Trine sa...

God kveld Karianne!

Så fine konvoluttkortene ble! Artig idé. Jeg har også begynt på en slik, men ble så missfornøyd med papirvalget at jeg ikke klarte å gjøre den ferdig. Har laget et kort i dag, å det legger jeg ut i morgen.
Det er så artig å være i gang igjen!
Ha ei fortsatt fin helg!
Klem!