Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 29. juni 2008

Helgens produksjon.

Prøvde meg på et criss cross card, etter oppskrift fra kortmanitove, det var veldig morsomt å lage, men så er det den pyntinga da... Det ble litt vel mye her, men det får vi forandre på til neste gang. Rød bazzil kartong, og mønsterpapir fra "my minds eye".

Dette er taggen inni kortet. Magnolia stempel, billettstempel fra papirloftet, tape fra 7 gypsies. Har pyntet baksiden av tag'en og, og der er det god plass til å skrive en liten hilsen.

Dette kortet ble jeg fornøyd med. Elsker de fargene. Har brukt turkis, svart og grå bling-kartong, pyntepapiret er jeg ikke helt sikker på. Stempel fra paper artsy, billettstempelet er fra papirloftet, en tag og grungerboard fra Tim Holtz. Har pyntet inni og bak også, men det blir så mange bilder..........
Har også malt og klipt ut masse Magnoliastempel, benker, porter og en del tilda/edvin figurer. Det er så godt å ha noen ferdige (portene og benkene er et sant h.... å klippe ut) Man må bare huske å male de i farger som man bruker på kort, ellers så blir de bare liggende. Og der snakker jeg av egen erfaring, har en hel haug med ferdigklipte og malte trykk ;-(
I morra er det mandag igjen, helgene bare suser avgårde, men det gjør ukene også.
Ha en kjempefin og kreativ uke 27.

2 kommentarer:

Torill sa...

Flotte kort du har laget! likte veldig godt det blåe! Tim Holtz er en luring, som kommer med mye stilig!!!
takk for koselig kommentar på blogen min, forresten. Alltid koselig å høre fra andre kreative sjeler!!!

troll13 sa...

Wow, du laver nogle ret fede kort. Skønne detaljer du har med og ikke mindst opsætning og farver ;o)