Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 10. juni 2008

Endelig en ny LO

Den ble veldig enkel denne også, jeg får visst ikke til noe annet. (Elsker vintage og sånne ting, en ting er jo å se det, det er noe helt annet å prøve å lage det.) Men det er trygt å godt å bruke paneler og litt pynt, og så føler jeg liksom at jeg må ha mer enn ett bilde på LO'en.... Jeg får titte litt mer på alle de flinke scrappebloggerene, og få noen tips. Hovedsaken er nå at JEG er fornøyd.
Ha en flott kveld. Nå skal jeg se CSI ;-)

1 kommentar:

Torill sa...

Så stilig!!! Og tusen takk for tipset om vintagen!!! hei hopp!