Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 27. november 2012

Julegavekort.

Har laget noen julegavekort til ho som driver fotpleieklinikk i Sauda.
Har laget de av restepapir, julebilder og noen ferdig fargelagte motiver.
Tekstene har jeg skrevet ut på printeren, det er noen fonter jeg har lastet ned, gratis, og som var rålekre synes jeg.....
Skriver ikke så mye mer om gavekorta, spør om det er noe...
 Nr. 1
 Nr. 2
 Nr. 3
Nr. 4

Kommer flere senere.....

Klem fra Kaia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Everyone loves what you guys tend to be up too.
This kind of clever work and coverage! Keep up the great works guys I've incorporated you guys to our blogroll.
Here is my blog post learn piano

Anne-Eddie sa...

Flotte kort! Disse er du ekspert på! Klem fra Anne-Eddie :)
Ha en flott scrappekveld i morgen! :)

Scrappellen sa...

Oii..dette var et knippe nydelige julekort, vennen, og v[kne opp til en kald torsdags morgen♥!.

ps..pc\en min skriver andre bokstaver enn jeg selv gj;r i dag, s[ du f[r b're over og sette inn de siste i alfabetet der du synes de passer..hehe
:nsker deg en str[lende og postiv dag, vennen!
Klem, Ellen