Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

fredag 2. november 2012

Hjertebodens Juleblogg, kort nr. 1 i november

Mitt første kort til Hjertebodens Juleblogg i november hvor kriteriene er at de fleste produktene som er brukt må finnes i Hjertebodens butikk
Jeg har laget et kort med de skjønne julepapirene til Pion Design-Silent Night, både 12x12 og 6x6. Hvit Bazzill kartong, har også brukt TH dies-Snow Flurries.


Zoomet inn....
Ellers har jeg brukt blonde, seembinding bånd, farget med distress ink-spun sugar, liquid pearls, MS-snowflake punch og snowflake charms. God Jul stempel fra Kort og Godt.
Alle kantene er "raspet"
Ha ei super helg alle sammen...

Klem fra Kaia

5 kommentarer:

Anna Kristine sa...

Kjempefint kort, med herlige farger og mange fine detaljer.

morkaren sa...

Dejligt julekort. knus morkaren.

Majsan sa...

ÅHH såå vackert julkort, bilden är ju så fin och så snyggt med alla fina detaljer :)

KRAM MAJSAN

Papirdilla sa...

Vakkert:):):)
Klem,
Hanne

Guri sa...

Lekkert og nostalgisk julekort. Eg kommer på tirsdag