Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 14. november 2012

Hjertebodens juleblogg, kort nr. 3 i november

Da var jeg ferdig med julekorta til Hjertebodens juleblogg for november, og gjett om det er godt da ????
Har brukt div papirer fra Pion Design's juleserie Silent Night, både 12x12 og 6x6 papirer, og som dere ser, lag på lag på lag.....
 Forsiden...
Zoomet litt inn...
Har i tillegg brukt blonde, osteklut, punch fra EK success og liquid pearls opal white.
Er det noe dere lurer på så spør, nå skal jeg legge meg nå så jeg skriver ikke mer.....

Klem fra Kaia

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Flott kort! Stilig med lag på lag, brukte det mere før jeg...
Ha en flott dag! Klem fra Anne-Eddie :)