Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 17. november 2010

En bon-bon

Kjøpte julenummeret til Magnolia, fy f.... så mye lekkert det var der.
Bl.a en mal på denne bon-bon'en.
Første forsøk, og det er rom for forbedringer ser jeg, men likevel....
Planen er å fylle den med noe godt.... 
 Zoomet litt inn...
Og enda litt til...
Den nydelige Magnoliajenta har jeg fargelagt med distress ink refillere. (takk Ellen)
Og så har jeg brukt litt stickles på vingene (frosted lace)
Har brukt:
Kraft kartong.
Mønsterpapir fra 3ndy
Tekst fra Stempelglede og Kreativ Hobby
Den store julestjerna er fra en gammel lysmansjett.
Rosene fra Storyteller.
Bærene/knoppene kjøpte jeg på Skrappekjelleren.
Rødt sløyfebånd fra Panduro.
Har distresset alle kantene med valnut stain.
Melder meg på disse utfordringene:
Sukkersøtt: Jul og advent.
Stamp and create: this season
Bunny Zoe's Crafts: Chrismas, but not a card.
Crafts and me: Glitter
Natti natt alle sammen..
Klem fra Kaia (",)

8 kommentarer:

Bodil sa...

Den var kjempefin :)
god natt :)

gina g sa...

Beautiful creation. Thanks for joining us at Crafts and Me for our challenge. luv gina xx

Meta sa...

Virkelig flott!:)

Ha en flott og kreativ dag!:)

Christina sa...

This is really stunning Kaia!!
Hugs Kristel

Sissel sa...

så fin den var, morsomt med noe annet enn vanlige kort, takk for inspirasjon.

Klem Sissel

Ida sa...

Hei!
Så den her i bladet jeg og, virkelig lekker!:)
Og din utgave trenger da ingen forbedring?! Flott var den .
Ida

Guri sa...

Kjekt med ny type kort. Dette må jo være ein spennande liten gave å få.
PS! Heldiggris som har vunnet candy :)

Nancy sa...

For en lekker eske, Kaia:O) Flotte farger, nydelig farget motiv, flotte blomster.
Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
Klem, Nancy;O)