Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 5. august 2009

To "bilder"

Vår niese likte så godt englekortet, og tekstene som var på, så ho lurte på om jeg ikke kunne lage noe til henne.
Så jeg lagde to bilder på 10 x 15, sånn at ho kan sette de i ramme.
Papirene er fra Maja Design......sjokk....
Engelen er fra Shabby Chic Papirskatter
Blomster og bling fra Prima, brads og halvperler fra Kort og Godt, og teksten er fra Elsi. valentinepunchen til Martha Steward, og Spellbindersramme, en av mine nye favoritter.

Bilde nr 2
Tekst fra Norsk Stempelblad, Prima blomster og bling, brads og halvperler fra Kort og Godt,
Mc Gill punch, Martha Steward punch, sommerfugl av retroblomst (bibbi's idè), og
spellbinders ramme.
Papirene er fra ....................javisst, Maja. :o)
God kveld alle sammen :o)

4 kommentarer:

Pia sa...

super flotte farver og så lækkert pyntet

Angella sa...

SÅ flotte de var...:)
Angella

Ann-Katrin sa...

Så koselige kort og flott med perlene.

Anonym sa...

Hei!!;D
Nyydelige kort! Herlig blide, stempel, ark og pynt;D!!
Klem Ida:o)