Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 4. august 2009

ebay

Det måtte jo skje før eller senere..........
Nå er jeg ebay medlem og ble helt hekta en dag jeg var inne på auksjon, og her er resultatet av den.

3 stk Cuttlebug embossing dies, og ei julekule med både utskjæring og embossing.
For disse betalte jeg 13 $ med frakt, fra USA !!

Her er det 590 charms.
Kobberblader, kobbersnøfnugg, sølv mynter, sølv tigerhoder, kobber engler, sølv kaffekopp på skål, STORE sølvblader, kobber sommerfugler, og sølv hatter.

2 stk stempelplater.

Disse bladene er nok ment for smykkeproduksjon, så hvis noen har lyst å kjøpe de, gi meg et hint, så skal vi nok bli enige. De er kjempefine.
Nå skal jeg finne køya, har store problemer ned å komme meg i seng, er en anelse B-menneske, men 4 timers søvn ER for lite, så da er ikke valget vanskelig.
NATTA alle sammen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!;D Så greit da! Du fikk jo masse fint;D Kos deg!
Klem Ida:o)

Marimer sa...

¡Que buenooo!, te has ahorrado bastante dinero, yo nunca he comprado. ¿Dónde miras para ver estas ofertas de subasta?, es increible lo que has pagado. Besitos.

Trine sa...

Wow, det var litt av et kupp! Hmmm.... Jeg har aldri vært inne på ebay. Kanskje det er verdt en titt!

Snakkes!