Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

mandag 31. august 2009

En LO til av snuppa

Tenkte jeg skulle vært med på Skissedilla, men jeg var for sen til det.
Anne Bodil hadde ei kjempeflott skisse som ho hadde laget en helt utrolig flott LO til.
Dette er da min tolkning.

Zoomet inn litt.

Hele "bildet"

Tid og Sted.
Fredrikshavn i 2oo2, vi venter på ferja. Sjekk uttrykket på snuppa. Det er så bra...

Har brukt:
Beige kartong, punchet med Martha steward punch.
Offwhite kartong punchet med Martha Steward punch, double scalloped.
Mønsterpapir fra Maja Design, serien heter antligen, kaffe på trappen.
Bokstaver fra MM.
Blonde.
Blomster fra Prima, og papirloftet.
Spellbinders ramme og ovaler.
Journaling Card.
Litt av et noteark.
Bling fra Prima.
Små sommerfugler fra ebay.
Stor sommerfugl fra Kort og Godt.

Det var det.
God natt alle sammen, og takk for alle skjønne kommentare jeg har fått de siste dagene, ny rekord...... ;o)

8 kommentarer:

May-Bente sa...

Utrolig lekker!!!!
Masse skjønne detaljer!!!
Mmmm..... jeg begynner virkelig å få lyst til å jobbe litt med bilder igjen.
Takk for inspirasjon:=)

Klem:))

annes paperfun sa...

ååå så herlig LO og nydelig blomsterpynt!
Tusen takk for kommentarene dine :o)
De lyseblå blomstene har jeg funnet på e-bay...de andre litt mørkere er
Caboodles
http://www.papirihjertet.no/sok/?q=Caboodles
men ser at de er utsolgt for de med blå i.
Så at du "elsker Egypt"... me too :o)
Bestilte faktisk tur dit igår...utpå høsten engang :o))))
klem Anne

annes paperfun sa...

Håper du finner blomstene du leter etter da :o)
vi skal til sharm el sheikh :o) vært der flere ganger og 1 gang på utsiden av Hurgada..men liker oss best i sharm....veldig flott å snorkle der.

Francielle sa...

*smelt* så lekkert! Oioioi du er virkelig en inspirasjonskilde. Takk for titten innom meg og for koselig kommentar. Setter pris på dette. Kommer garantert innom deg igjen! Ha en fin uke videre.
klm på

Trine sa...

Hei på deg!
For en flott LO du har laget!
Nydlig stæsj og fine farger. Du er skikkelig god på dette!
Her står det ganske stille på hobbyfronten for tiden... Det går i opp-pussing av gangen oppe, bytting av tre rom pluss ommøblering i stua!!! Hadde jeg bare gjort en ting av gangen.... Puh! Men hobbyrommet er på plass nå, å det ble kjempekoselig.
Snakkes!

isabell sa...

Heisan :)
For en flott LO, masse hærlige blomster og detaljer.
En flott blogg du har, med mye fint du har laget:)

Takk for hilsen i bloggen min!

Klem Isabell

Pia sa...

sååå lækkert layout med mange fine detaljer og farver

annes paperfun sa...

Har ikke prøvd dette hotellet men ser det ligger på en fint sted å snorkle...vårt hotell ligger ikke så langt unna :o) Gled deg!
KLem Anne