Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 10. mai 2009

Trykkpressas mai utfordring

Utfordringen var å lage et kort med hovedfargene lilla og turkis, vi kunne ha med en farge til, og da valgte jeg å ta med svart.
Hovedfargen på kortet er turkis, og så har jeg brukt kartong i 2 lillafarger
Motiv et er fra Whiff of joy, og jeg har malt det med distress ink broken china, og dusty concorde. Jeg hadde ikke noemønsterpapir i lilla/turkis, så jeg embosset med opal clearecent på det lyslilla arket for å få litt liv i det. Har også brukt bomster og bling fra Prima, og litt turkist sløyfebånd . Bak motivet er det en liten tag.
Inni ser det sånn ut. Har brukt Spellbiders label 2.

Siden jeg nå først var i gang, så lagde jeg ett til. Motivet er fra Whiff of joy, halvperler, og brads fra Kort og godt. Stempler fra Norsk Stempelblad, og litt turkist sløyfebånd
Inni kortet, (kartongen er turkis, men den ser grønn ut her) Har brukt Spellbindersdies,.
God Natt alle sammen....:o)

2 kommentarer:

Kari sa...

Kjmpefine Karianne.
Skal si du jobba godt.

Lene Storli sa...

dette kortet var kjempe søtt:)