Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 2. mai 2009

Awarder fra Hanna




Jeg har vært så heldig å få alle disse awardene av talentfulle Hanna.
Tusen, tusen takk.
Den siste awarden har jeg nettopp gitt videre, men de tre andre awardene vil jeg gi videre til:
TORILL
MAYA
MAY BENTE
KARI
MAY BRITT
Alle sammen fordi dere leger igjen så koselige kommentarer til meg, alltid MASSE inspirasjon å hente hos dere, og bloggene deres er så flotte.
Stor klem fra meg :o)

7 kommentarer:

Torill sa...

Tusen tusen takk altså!!
Veldig koselig å få slike awarder, Kaia! Jeg tar vare på de i hjertet mitt. Jeg er ikke flink til å sende de videre, men det betyr ikke at jeg ikke setter pris på de1
Tusen takk igjen!
Klem!!!!

Lena Katrine sa...

Tusen, tusen takk vennen! Jeg setter utrolig stor pris disse!

Tusen takk for alle koselige kommentarer du gir meg!

Ha en flott søndag! Go'klem

Camilla sa...

Wow Kaia!! Skal si du er gavmild i kveld!!:) Tusen takk!! Kjempeglad for at du setter pris på kommentarene og bloggen min:) Må bare si det samme om deg!

Klem, Camilla.

May-Bente sa...

Tusen, tusen takk!!
Jeg sender dem selvfølgelig rett tilbake til deg. Er det noen som fortjener dem er det DEG!!
Setter utrolig pris på kommentarene dine. Jeg er ikke veldig flink til å sende awardène vidre, for synes det er så innmarri vanskelig å bare måtte sende den til noen. Men vit at jeg setter utrolig pris på dem:=)
STOR klem:))

annes paperfun sa...

Tusen tusen takk :o)
Veldig koselig å få award.
Takk for dine koselig og oppmuntrende kommentarer det betyr mye for meg.
Ønsker deg en superduper søndag.
stor klem Anne

May-Britt sa...

Tusen takk for mange koselige awarder,jeg setter utrolig pris på disse.
God klem fra
May-Britt

Maya sa...

Tuuusen hjertelig takk for awarden,Kaia!
Så koselig att du ville gi dem videre til meg,det setter jeg sååå stor pris på :)
Go`klem fra Maya