Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 12. mai 2009

En LO av snuppa

Var innom scrappekjelleren for ei stund siden, og der hadde de laget en LO av dette papiret fra Prima. DET bare MÅTTE jeg ha. Så da var det å ta bilde som harmonerte til papiret.

Svigermor har et gammelt epletre som var full i knopper, og det passet perfekt. Har pyntet med en "halv" boks primablomster, rosa primabling, og litt blonde. Thickersbokstavene har jeg brukt dabber på, aqua heter fargen.

Zoomet litt inn på bling og blomster, likte veldig godt de blomstene, bladene hang fast på blomsten, men følte jeg ble litt lurt. FOR, det var en plastikkbunn i boksen, sånn at egentlig så var den bare halvfull, og kostet selvsagt det samme. Men, men, de skal jo leve de som lager blomstene også.
Natti natt alle sammen, og ha en fin dag i morgen ;o)

4 kommentarer:

Lena Katrine sa...

For en fantastisk flott LO! Herlige farger, flott bilde, nydelige blomster, og lekre detaljer! Imponert, vennen!

Ha en fin dag ;o) Klem

Kari sa...

Så fargerik og fin LO! Alt passer så godt sammen på denne!

Anette sa...

Hei vennen!!

den her va bare heilt nydelig! Du e så flink,blir heilt imponert.
Knall fint bilde av snuppå og <3
Nydelig bilde du hadde her inne av Odin..mange gode klemmer fra lillesøster på stord :)

Trine sa...

Hei Karianne!

Så stilig LO! Mønsterarket er jo bare lekkert, og bilde passer helt perfekt! Jammen begynner veslejenta di også å bli stor! Herligheten som tida flyr altså!

Nå har jeg endelig klart å legge ut et nytt kort også, men skrivinga ble utsatt til en annen gang. Hihi!
Ha en fin 17. mai helg! Kanskje vi sees på byen!