Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 20. mai 2015

Jeg har blitt DT i Kreativ Hobby.

For ikke så lenge siden så jeg at Katarina, den nye eieren av Kreativ Hobby søkte etter nye Dt medlemmer.
Så jeg sendte inn en søknad, med link til bloggen min, ho likte det ho så, og nå er jeg en del av Dt teamet til Kreativ Hobby.
Gleder meg til å ta fatt på oppgavene, og til å se alle de fine bidragene dere sender inn på utfordringene våre..
Bloggen finner du her
Klem fra Kaia

3 kommentarer:

Guri sa...

Gratulerer :)

Anne-Eddie sa...

Åh, gratulera!! Flinka! Klem ;)

monicas papirhobby sa...

Gratulerer :) De har jo så mange flotte stempler. Har en del tekststempler fra Kreativ Hobby, men glemmer ofte at jeg har de. ha en fin pinsehelg.
klem Monica