Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

fredag 29. mai 2015

Bursdagskort til en gutt ..

Min kjære søster er fadder for en gutt som ho forguder....
Og da vi skulle avgårde på et lite søster treff skjærtorsdag, og da ho som er frisør, åpnet hele senteret hvor ho jobber, for oss to søstre.
Da måtte jeg jo ha med noe til ho. Så da ble det et kort til fadderbarnet hennes Simen, som blir 2 år om ikke så alt for lenge........
 Forsiden.. Jeg har brukt Maja Designs "Vintage Autumn" papirer i tillegg til hvit og blå kartong. Blomster fra WOC, blonde fra Tyrkia, bilde fra Kort og Godt, vimpel fra la-la land og bokstaver fra mm...
 Når du drar i sløyfa oppe, så kommer det ut "et kort" både oppe og nede....
 Nydelig tekst fra North Star Stamps....
 Med skrivefelt under.....
 Han er "litt over middels glad i" traktorer, som de fleste gutter på hans alder er.....
Da måtte vi ha med Gråtass.....
Tekster fra Norsk Stempelblad
 Seem binding bånd farget med "faded jeans" og tog charm fra Korthobby..
 Baksiden...
Plass til en traktor her og.... Og siden kortet var blått, ble traktoren blå...
 Nydelig "body" dies fra Die-namics???
Kortet liggende på benken....
Det var det hele.
Klem fra Kaia

3 kommentarer:

monicas papirhobby sa...

Nydelig kort, lekre farger og papirer. Motivet er så søtt. Mange nydelige motiver hos KOG.
Så stilig med gråtass traktoren passer godt til en liten gutt.
Ha en flott helg.
Klem Monica

Connie sa...

Nyyyyydelig kort til en to åring :)
Så lekkert pyntet på alle sider og så fint oppsett.
Ønsker deg en fin søndag.
Klem Connie

Nette sa...

Ååå eg glede meg så masse til å gi det fine kortet😃 tusen takk,du er best💕😃
En søster-dag må me gjenta om ikke så lenge💕😃
Stor klem fra lillesøss💕