Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 30. april 2013

Konfirmasjonskort til ei kjempeflott jente !!!!!

Emilie skal i konfirmasjonen til vår fantastisk flotte nabojente, de to har etterhvert blitt kjempegode veninner, og det er herlig å høre latteren deres fra rommet til Emilie.
Ei så flott jente fortjener et kort som er laget ekstra spesielt for henne.
Ho er glad i lyse farger, og rosa.....PERFEKT.....
Og selvsagt så ble det er "easelcard" igjen, de er så fine og dekorative på gavebordet.....
 Forsiden.....
Hvitt og rosa bazzill, og Pion Designs "Purple Rose" fra Alma's sewing room..
Sommerfuglene er fra siden med border fra samme serie...
 Skjønne Tilda, som jeg vant i Scrappellens candy, farget med pro/flexmarkere..
Stemplet med splash'en til Stempelglede med spun sugar, i tillegg har jeg tatt litt ekstra spun sugar rundt kanten...
 Zoomet ut litt igjen, H'en er for navnet på konfirmanten, farget med spun sugar og sølv stain's, toppet med diamond glaze...
Har hatt litt osteklut under alt "stæsjet"
Blonden er fra Woc, og er vannvittig flott..
 Under forsiden har jeg gjemt en tag som jeg skal skrive en hilsen på....
 ...i tillegg så er det oppbevaringsplass for pengegaven.....
Charms'en har jeg fått av Nina....
Snug Hug'en er farget med Distress ink, spun sugar... (selv om den ser orange ut her)
 Innsiden, samme oppsett som forsiden, her ser du dies'en fra Marianne Design, Anja's Corner litt bedre, har pyntet den med litt rosa perler og distress ink....
 Zoomet inn litt....
Nydelig tekst fra Kort og Godt, den flotte "sølv"skeia har jeg fått av Anne, og den er så lekker....
 Jeg har gjemt et lite skrivefelt under teksten også *lol*
 Kortet stående....
 Fra en annen vinkel....
 Baksiden..
Måtte gjøre noe ekstra med den og da......
Sommerfugl dies fra Marianne Design, med rosa perler fra Papirgleder, og mitt personlige stempel fra ebay (longchaii74)
Det var det hele...
I'm joining:
Whimsy Stamps #58: Pretty in pink
with this card
Klem fra Kaia

7 kommentarer:

Guri sa...

Herlige fargar på dette flotte kortet. Likte godt den sommerfuglen på baksida også.
Nå skal eg i gang med å bake gulrotkake som eg skal ta med til dåkken i kveld :)

Anne-Eddie sa...

Knallflott!! SÅ mange fine detaljer du har fått plass til!!
Kos dokken i kveld da! Klem fra Anne ;)

Jacqueline Smith sa...

Fabulous card, love the coloring job and all the details! Thanks for playing with us at Whimsy Stamps!

Majsan sa...

WOOW helt fantastiskt vackert!!
Superfint dekorerad, I love it!!

KRAM MAJSAN

Sissel sa...

Her var det mange søte detaljer og flotte farger.
Klem Sissel

Askepott sa...

Nydelig kort, Kaia. Så lekre dies du har brukt - og mange flotte detaljer. Nydelig gjennomført. :-)

Ida sa...

Utrolig flotte detaljer, og et veldig personlig kort. Nydelig!:))
Ida