Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 6. april 2013

Ett år siden vi hentet Argos !!!

Fy søren så fort som tiden går..
I dag er det ett år siden vi hentet Argos på Stange i Hedmark. (kl.07.00)
Vi kjørte 60 mil bort, og 60 mil hjem.. på 20 timer....
Og da spiste vi til og med litt frokost hos oppdretteren...
 Her er prinsen vår, helt til venstre
Dette bildet er fra Finn annonsen....
Endelig på vei hjem...., en liten pause må til for en liten tass.....
 Hjemme hos mamma og pappa dagen etter vi kom hjem, -har dere sett noe så nydelig, og da er jeg igjen, selvsagt, helt objektiv....
 Mamma sin go'prins....
Jippi, jeg fikk en bamse !!!!! bare min........
Han er veldig glad i bamser, ødelegger de ikke, snarere så koser han med de, biter av nese og øyer riktignok, men litt svinn må man regne med...
Argos - kosegutt
 Stor og flott....
 Bestisen hans Bella...
 Før var det sånn som dette....
....og dette....
Nå er det mer sånn som dette....
 Hjelp..... ho kveler meg....... bare tulla.....
 Vi har det sååå moro....
Selv om det ser veldig alvorlig ut.....
Jeg er så takknemlig for at det var vi som fikk æren av å ta han med oss hjem..
Det er noe av det beste som har hendt oss....synes i allefall jeg...
Jeg koser meg hver dag :)

Klem fra Kaia

3 kommentarer:

Sissel sa...

Herlighet, har det virkelig allerede gått 1 år !!
Argos var en søt liten valp, nå har han blitt en flott stor gutt, skjønner godt at dere koser dere.
God helg.
Klem Sissel

Anne-Eddie sa...

Ja, er det ikke utrolig hvor tida blir av!! Herlig er han iallefall!! God bedring til deg og Emilie!! Jeg hørte at dere var syke, noe så trasig!! OG, fy søren så irriterende med den maskinen!! Glad jeg IKKE kjøpte en slik en....Idag har vi jo litt vinter igjen, ellers ha en god helg og bli snart frisk igjen!! Klem fra Anne-Eddie ;)

morkaren sa...

Dejlige vovse billeder, af en meget smuk stor hund, tak for synet. knus morkaren.