Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 27. september 2012

Med Argos (og Emilie) på tur.....

Nå må jeg vise dere litt bilder av Argos igjen, det er en stund siden nå.
 Han har blitt en stor gutt på 8 1/2 mnd, og veier 23,6 kg.
Forrige lørdag var det så flott vær at jeg/vi måtte ut en tur.
Vi har en fin plass vi kan kjøre til, og så kan vi gå laaangt.
Emilie ble også med, og det er ho som er mesterfotografen på disse bildene.
 "I don't think you understand the gravity of this situation" intern humor....
 Sjekk tunga og beinstillingene hans på bildene under her, det er så morsomt å følge med på han...
 Han er så lykkelig  når han er "fri", det stråler av hele han...
 Det viser veldig godt på dette bildet.......HAPPY......Skjønnasen vår....
 Springer og springer....
Han skremte opp ei orrhøne, og det ga mersmak.....
Tunga blir lenger og lenger....
Og så har han fantastisk mange ansiktsuttrykk, nyt disse....
 Gjesp, kan jeg få gå nå ??????
 Midt i ristingen.....
Her har han akuratt drukket masse vann....
 Så har vi jo noen fantastisk flotte portretter av han....
 Godgutten vår :) Han er så snill og god og flink og VAKKER.....(er jeg litt innhabil kanskje ??)
 Meg og Argos, en liten pause....
Godbiter må vi ha.....
Og når vi endelig er hjemme, så er vi sååååå slitne...

4 kommentarer:

A Casa di Ale sa...

SPELENDIDO....UN GROSSO BACIONE AD ARGO

CIAO DA ALE

Anne-Eddie sa...

Super herlige bilder!!!
Koste meg og studerte hvert enkelt!! Klem fra Anne-Eddie ;D

Eli Kristin Magnussen sa...

Haha, der er jo sjarmøren. Herlige bilder av godeste vovsen, så skjønn atte. Ser helt klart at det var en fantastisk tur! :)

Ikke lett å plukke bilder etter en sånn fotoshoot, thi-hi! Motivet sier seg selv.

PS - nydelig kort og tekster i innlegget under her også ;)

Klem, Eli Kristin

Anette sa...

ÅÅ for noen FANTASTISKE hærlige bilder!! a sa sa stooor han e blitt!Gleder meg masse t å se han i helgå :) dokken og selvfølgelig ;) stor klem fra lillesøss <3