Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 19. september 2012

Hjertebodens juleblogg, kort nr.1 i september

Endelig i gang igjen. 
Det har blitt lite julekort i sommer, klarte to i juni, men så var det jamt slutt.
Satser på å klare det denne mnd.
Ett av kortene til Hjerteboden denne mnd. må være brunt og blått.
Jeg har laget ett posekort, som jeg har fått brukt litt restepapir på.
Framsiden...
 Zoomet inn på skjønne Mimosa der ho sitter.....
 Har hatt stickles Platinum rundt motivet....
 Tag'en inni posen ser sånn ut på den ene siden.....
 Den igjen har enda en tag, for å skrive en personlig hilsen på...
 Zoomet inn på Mimo...(bildet ble litt uklart), stickles rundt motivet her og..
 Baksiden av Tag'en.. Der er Mimosa med Pepperkaker og Pepperkakeoppskrift..
 Zoomet inn på motivet (det er ikke så lett å ta bilder ca.kl. midnatt lenger, det er sikkert. :)
 Baksiden av posen har Mimosa med fuglenek og mitt personlige stempel fra ebay...
Zoomet inn på motivet... Som de andre så har også hun fått stickles platinum rundt kanten av motivet (burde kanskje hatt rundt beina også...??)

Jeg hiver meg på Bildmålarnes septemberutfordring: bruk tag, med dette kortet også
Har Brukt:
Stempler: Bildmålarne, Mimosa-Pepparkaka, Mimosa-Fågel, Mimosa-med tomteluva, mini Mimo-snøboll.
Tekster: Norsk Stempelblad, Kreativ Hobby, Kort og Godt, og ebay
Papirer: Mørk brun, og lyseblå Bazzill kartong, og en papirpose.
Mønsterpapir: Div rester fra Maja Design, Ladybug & Friends, Papirgleder?
Verktøy: MS aspen snowflake punch, MS eyelet lace punch, MS doly lace punch, EK-success scalloped punch.
Spellbinders labels three, labels four, large deckled rectangles, fancy tags one, og en Nellie Snellen dies.
Pynt: Stickles Platinum, og en charm fra Kort og Godt
Medium: Prisma Premiere Pencils
Annet: Seembinding bånd som er farget med Weathered wood.

Emilie har forresten lagd seg en blogg, den finner du her
Ho blir nok veldig glad for en kommentar.....

4 kommentarer:

June sa...

Åååå for et nydelig posekort og det ble så fint med bruken av puncher på. Lekkert pyntet begge sider og tagen inni.Disse bildmålarna stemplene er så bedårende!
Klem, June

Bodil sa...

Kjempefint posekort med mange fine detaljer.
klem :)

Eli Kristin Magnussen sa...

Wow-faktor på høyt plan. Her var det mange lekre og koselige detaljer. Fikk julestemning, Kaia :) Julekort kommer jeg ikke til å lage selv, men annet julerelatert blir det. Herlig med flott inspirasjon fra deg. Nå fikk jeg faktisk opp julegaveliste i hodet også og vi er i september!! ^_^

Likte punchene du bruker også! :)

God helg!
Klem, Eli Kristin

Eli Kristin Magnussen sa...

Wow-faktor på høyt plan. Her var det mange lekre og koselige detaljer. Fikk julestemning, Kaia :) Julekort kommer jeg ikke til å lage selv, men annet julerelatert blir det. Herlig med flott inspirasjon fra deg. Nå fikk jeg faktisk opp julegaveliste i hodet også og vi er i september!! ^_^

Likte punchene du bruker også! :)

God helg!
Klem, Eli Kristin