Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 14. januar 2012

Mitt første julekort i 2012..

Jeg vett det er tidlig, men jeg lovet meg selv å lage noen julekort hver mnd, så får vi se hvor lenge det holder..en får smi mens jernet er varmt...*lol*

Jeg er med på Hjertebodens juleblogg, januar: minst ett av de tre korta skal IKKE være firkantet.
Dette er ett "sirkelkort", med forskjellige lag med papier.
ALLE fra Pion design...
 Fremsiden, med NYDELIGE Pion papirer...
 Zoomet inn på den flotte nissen... God Jul tror jeg er fra Kort og Godt..
 Innsiden, m/lomme til en "tag" 
 På den er det nydelig tekst fra Kort og Godt
 Plass for å skrive en hilsen (god plass)
Baksiden, med mitt personlige stempel kjøpt på Scrapmagasinet????????
HAR BRUKT:
Kraft kartong
Mønsterpapir fra Pion Design, "ventan på tomten". De er sååå NYDELIGE!!
Jeg har hatt på litt lag på lag av papirer, litt nytt og litt rester.
Punchet litt med MS Snowflake around the page.
Alle kanter er raspet, og distresset med Valnut Stain.
Ellers så har jeg bare hatt på noen halvperler fra Prima, kan ikke dekke de flotte arkene med blomster og div stæsj.
Ha en super lørdag alle sammen !!!

5 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Nydelig!!
Flinke jenta.. God helg! Klem fra Anne-Eddie :)

Guri sa...

Så flink du er så tenker jul i januar :) Eg har rydda vekk korga med julestempel og pynt. Og den blir ikkje tatt fram igjen før november. Synes det er godt å ha ein laaang pause frå jula :)

Scrappellen sa...

Såå nydelig da vennen♥! Artig med en annen form på kortene også, og jeg fikk til 3 julekort til Hjerteboden..men så ikke at de skulle være annen fasong, så da må jeg lage et til..puuh..,har ikke noe mojo i meg om dagen!:( Blir litt inspirert når jeg ser dette og andre da♥!
Kos deg med kvelden, kjære go'jenta!:)
Klem fra meg

Guri sa...

Fungerer nå når eg bruker Firefox nettleser. Fekk ikkje til å installere Google chrom på mi maskin. Må kanskje hørra med dataguruen på jobb om eg kan installere det må jobbmaskina.
Takk for hjelpa :)

Sissel sa...

Hei Kaia :)
Morsomt med litt annerledes fasonger innimellom. Flott rundt julekort, Pion papirene er fortsatt like vakre, så fint at de krever så lite pynt.
Klem Sissel